serbu sume kenduri yang ader slagi anda sume mampu

kenduri pak lang

pak lang buat kenduri kawen anaknye iaitu kenduri kawin terakhir kuarge pak lang belah mak sbb abes sume anak2 pak lang da kawen.hoho...sepupu yg sebaya aku da kawen da weyh,aku? blaja pon x abes lagi jgn nk menggatai la kan nk kawen.klu nk kene piat tinge ngan abah cube try test la..hoho okeh meh layan gamba k..gamba byk tp aku mls nk upload.


abah di tugaskan tok masak menu istimewa hari nie..ayam tandori rsepi mak cik aku =)
x bley blah tukang masak smart gilor


nie la menu istimewa.ayam tandori


mak a.k.a opah yg posing bersama cucu2nya
auni kate "opah cepat buat peace"


me n my beloved mom 


chenta mati,nyawaku!


kami sepupu2 yg berangan di atas pelamin org,haha


pelamin yg sempoi


majlis kuarge sblh mlm,aku ditugaskan masak ayam..=)


sepupu aku kene bakar sate


kira-ok x bole di lepaskan,sepupu n my dad berduet


saat di mana sume org nangis sbb x sangka sume dpt berkumpul,sbb nk jumpe skali skala pon susah
nie adik beradik belah mak bersama isteri masing2 mak mestilah ngan abah hee =)


tinggal 5 org je,3 suda meninggal 2 laki n sorang perempuan.tinggal mak je la adik perempuan tunggal
(atas : pak tam, pak ngah, pak lang, cik noor,
duduk : mak n pak su)


aku berduet ngan cik noor ( aku panggl abah)
sepupu aku berduet ngan abah aku,aku berduet ngan abah die plak =)


mak ngan abah pon berduet juga hee =)

kenduri ateh

nie kenduri terakhir anak arwah pak rahim a.k.a atok aku. 4/12 ateh aku kawen mmg busy la ptg sblm kenduri kawen ader majlis khatam quran sepupu2 aku,esoknya tahlil n baru kenduri kawen
meh layan gamba..


kaum kerabat tgh buat persiapan


anak2 cucu main bola sat sblm sambung keje


karaoke x bole tinggal


mkcik n ateh aku berduet


sepupu aku jadi gadis telor,,haha


meja makan pengantin


opah ku


sepupu sepapat n makcik2 ku


my mom n my aunt


aku n my cousin..comel kan muke die hehe

kenduri abah mie n ummi

nie kenduri sunat fadzley n sepupunye 8/12 ritu,nie kami konvoi 3 kete g perlis seronok giler..perlis mmg kecik giler pusing2 kat situ gak hehe,da alang2 sampai sane ape lg redah sampai sempadan la.shopping tyme!!
dekat sane tido umah tok abah n tok mama..best!! sejuk gile..bese la umah kampung.pg2 pegi nat(pasar)
ptg g pasar mlm perghh mmg best.tyme nk blk tok abah n tok mama pesan "angah nnt dtg lg ok!" hehe "orite tok mama n tok abah!,ader rezeki n ade cuti akan dtg sni lg"
ok jom layan gamba yer


muke slepas di sunat..cool jer


(sebelum) rendang tok,menu istimewa..licin beb


(selepas) terliur habes


budak nie giler camera,tau je ader org nk amek gamba da senyum


nur faizah afrina yg angah geram sgt2!


org2 blakang tabir, abah n pak su


nur fariza hanis n adik aku
adik ija nie bangun pagi2 cari aku suh mandi kan die,mane x nye main buih sabun je lebih haha
tp geram sgt ngan die!


lepas pegi sume kenduri,ktorang 1 family g jitra kedah pulak umah makcik ani n cik noor a.k.a abah n mama.tido sane 2 hari best jugak.sampai2 mlm tu BBQ family gelak2 hepi2 sgt seronok,soknye jln2 tgk wayang aku n kak ira sepupu aku bw kanak2 kat rumah pegi tgk RAPUNZEL comel sgt n dorang pon seronok.kaum ibu n bapa pulak bershopping sakan kat Danok Thailand..grrr x puas hati kene tinggal taw.

tu la serba sedikit pengalaman cuti aku,gamba raye haji x bnyk,mls la nk upload.aku rindu cuti ritu.. x puas cuti...spent mase ngan family sngt best.tp alhamdulillah tuhan bg peluang jugak kat aku kan..hee =)

p/s : next post esok k..best jugak nk  cter..hehe =)


6 comments:

kimchisu said...

weyh..ko nyanyi ke..huh, konfum pastu hujan terus..lalalall

adwafarahin said...

kuang ajo lu muni!
eh aku nyanyi sedap okay..
lalala~

Jo Qusary said...

aisey, byknya nak kena serbu nie...

adwafarahin said...

haha serbu jgn x serbu ok!

alexayussida said...

amboiiii
banyakknyerrr event awk g:)

bak mai sikit tandoori tuh...hehe

tenkiu taw for the wish (oke,sila piat tinga saya skrg sbb tak stdy) =.=' tata gal

adwafarahin said...

haha besela org jemput kite pegi la kan..=)

tandoori da abes la..hihi

welkem
haa mmg nk kene piat tinge nie
p study skrng yer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...