DuaPuluhSatu

Alhamdulillah 21 tahun aku hari nie =)

  • terima kasih Ya Allah masih beri aku peluang utk terus sujud kpd Mu
  • terima kasih Ya Allah ssb bagi kesihatan yang baik kpd ku
  • terima kasih Ya Allah masih beri aku nafas utk hidup di dunia nie
  • terima kasih Ya Allah kerana sentiasa bersama aku pada masa byk dugaan yang datang
  • terima kasih Ya Allah kerana beri mereka yg bernama sahabat menemani hari suka dan duka di dunia
  • terima kasih Ya Allah kerana beri aku adik beradik yg byk ceriakan hidup aku selama 21 tahun ini
  • terima kasih yg teristimewa Ya Allah atas kurniaan insan yang teristimewa di antara jari ku yang lima iaitu MakAbah walaupun mereka x pernah nampak ada di depan mata,tp mereka wujud di dalam dada.

" MakAbah terima kasih sgt2! sebab besarkan angah selama 21 tahun ini
maaf sebab byk menyusahkan MakAbah,
terima kasih ats tunjuk ajar hidup di dunia,
maaf sbb x menjadi anak yg sempurna."


ANGAH SAYANG CINTA KASIH MAK ABAH SAMPAI HUJUNG NYAWA ANGAH!

"kawan2,terima kasih ats ucapan x terkira di FB,TWITTER,YM,SKYPE,SMS,CALL and FACE TO FACE.sgt2 menghargainya,semoga apa yg didoakan termakbul 
aminn..."





Ya Allah,terima kasih kerana masih memberi pinjaman nyawa selama 21 tahun yang aku tempuh ini :')

23 comments:

The Sharkox said...

Happy 21th besday.. welcome tu adult age

adwafarahin said...

trima kasih incik!

nelly said...

Semoga murah rezeki .
=)

adwafarahin said...

tengs nelly =)

krole said...

selamat hari lahir ke 21 wak...!!!

adwafarahin said...

makaseh krole!

yua said...

hepi bday adwa.....

ibu qaleesya said...

selamat hr lahir dik.. beday kita sama .. hehehhe

adwafarahin said...

yua : tengs ye

ibu qaleesya : hehe yeke,hepi beday jugak!
btw tq ye

Huszaini said...

Selamat hari lahir! Moga dirahmati dan diberkati Allah!

adwafarahin said...

inysaAllah..trima kaseh =)

fatynadia said...

selamat ulang tahun kelahiran! semoga panjang umoq dan dimurahkan rezeki amin!

adwafarahin said...

terima kasih ye =)

ajim said...

selamat hari dilahirkan bukan melahirkan ataupun melahiri apatah lagi dijadikan yg tak mungkin hari jadian...selamat2...

adwafarahin said...

terima kasih =)

Raji berkata said...

happy birthday~~~
dh cukup sesuai utk kawen ni :P

adwafarahin said...

trima kasih =)

haha insyaAllah klu de jodoh =)

cikLah said...

wah.. ade orang da cukup 21.. kata orang 21 kunci kebebasan.. tp kte xsuke.. sebab mcm mlapaskan diri dr parents. oh tidak3 sama skali.. hee..

nway. HPPY BUFDAY fly to ADWA FARAHIN for her lovely day....

wee~

adwafarahin said...

ciklah : tq! yup sama skali tdk akn mlepaskan dri dr parents.hehe

aQimie Ceplos said...

HP berfday gerl :))

adwafarahin said...

tengs Qimie! =)

eily farhana said...

hepi belated bezday =)

adwafarahin said...

tq =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...