ini rasa hati...

lately nie byk aku berpikir pasal hidup
aku rse sunyi n lonely sgt
bkn xde kwn2 yg hiburkan aku kat ukm nie,ader je n ramai
hari2 diorang ceriakan hidup aku
terima kasih kwn2!
=)

tp ntah la
mungkin aku da mula rse payah nya hidup kat dunia nie
eventhough aku slalu pk positif
"adwa hidup kat dunia nie mudah jgn sshkan hidup ko"

aku slalu ckp "adwa,just live ur life"
lalui je ape je yg bakal aku hadapi mse hadapan
tp tula
hidup kat dunia pasti ader risiko

aku takut aku x cukup kuat
aku takut aku kecewakan org2 yang paling aku sayang dalam dunia nie
mak dan abah 
nie harta aku,sape lg nk gembirakan diorang kalau x aku sendiri
kalau bole aku nk ikut semua kata diorang,xnk diorang kecewa
xnk bia diorang susah hati

"Ya Allah Ya Tuhanku,ampunilah dosa2ku,dosa kedua org tua ku,serta keluargaku Ya Allah.Berkatilah hidup kami serta murahkan lah rezeki kami sekeluarga Ya Allah. Lindungilah aku dan keluargaku dari segala musibah dan malapetaka yang menimpa.serta lindungilah kami dari azab api neraka.
Ya Allah tenangkanla serta tabahkanla hati hamba-Mu ini dalam menerima segala ujian daripada-Mu Ya Allah berikanlah aku petunjuk serta hidayah agar aku lurus ke jalan-Mu.Permudahkanlah segala urusan ku di atas muka bumi ini..Aku hanya seorang hamba yang lemah yang hanya mengharap pertolongan daripada-Mu Ya Allah Yang Maha Perkasa.
Ya Allah Ya Tuhanku,perkenankanlah segala doa2 ku Ya Allah.Sesungguhnya Engkau maha mendengar lagi Mengetahui segala apa yang terjadi di atas muka bumi ini.
Amin."


adwa,9.00pm,18/2/2011

8 comments:

kimchisu said...

insyallh..allah itu maha adil dan mengetahui

adwafarahin said...

tengs muni =)

~~su manje~~~ said...

Berserah saja PADANYA...
amin.......

su pun ada post terbaru...

adwafarahin said...

inyaAllah..trima kasih su

Nur Aisyah Kosnin said...

wa jgn la sedih2 dear...
kite suke doa wa ni...
bace la doa 2 selalu pas solat...
insyaAllah wa akan jmpe ketenangn dlm idup wa...
yg pntg jgn ptus asa berharap pd Ilahi...insyaAllah...
^_^

adwafarahin said...

thanks dear
insyaallah xkan lupe tok amalkan doa nie
^_^

thanks byk2!

PeNgEmiS dUniA said...

walau fad xkuat mana nak tempuh hidup , jauh lg teruk dr org len , tapi farahin kena kuat ok . :)

adwafarahin said...

thanx fad!
insyaAllah akan kuat utk tempuh hidup kat dunia nie =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...