sakit gigi..

pagi-pagi bangun subuh smlm pas solat trus siap2...
dalam hati cuak gler nak mati...
7.45pg da gerak ke PK..
smpai2 je letak kad temu janji and tggu je ..
da dapat number tuggu lagi..
Fuhh! dalam hati cuak sape yang tau...
rse nak pecah jantung takot nye pasal...

At last smpai gak turn aku..
masuk je letak beg trus baring..
memula ok la coz die letak ubat bius...just fine lg la..
da lme sket doc da kluarkan mcm2 tools plak..
lg tmbah2 cuak la aku..
skali die angakat tool die..mak ai mcm gerudi siot!
ntah pe yang die gurudi kat gigi aku pon x tao la..
tp aku dengar bunyi mcm nak buat rumah dalam mulut aku nie ha..
nyilu x yah ckp la..gler tahan je ngan sejuk nye..
da bes gerudi cungkil2 plak...adoi kali nie aku x tahan tp stay ok lagi laa.
at last aku nmpk die kluarkan gigi bongsu aku..perrgghhh! besar kot..
pastu die jahit plak..oi ak ckp pas abes bius mmg x senang duduk la aku...
doktor suh gigit kapas and aku da bole balik..
doktor bg kapas 2 paket and ubat tahan sakit and of course MC,
yeay! x yah g klas hahaha..
smpai bili ok lagi la..download cter and layan ler..
pastu da mula rse sakit da..
nie mmg cr penyakit la namenye..
sepaket kapas da abes aku gigit..
penuh darah...

nk tido punye la sakit Tuhan je tao..
last2 demam tp ak rse panas sgt...katil aku berbahang
mmg x larat gler..
shari suntuk x mkn..
ptg tu sakit gigi da hilang
and da bole tido dng slesa la..
bngun2 solat maghrib pukul 8.20..slumber aku jer..
pastu kk dtg bw makanan terharu aku..
die bw apple pie yg aku suke mkn apple pie mcd ngan kuew tiau kungfu..
tp x abes mkn..x bole msuk..
aku text lubby bw aku g mkn bubur MCD die x reply..
ahernye tido dlm kelaparan aku
smpai la hari nie..
huhuh sedey2..
mak kol pagi2 tnye aku da sihat blom..
and aku b tao mak aku da sihat =)
alhamdulillah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...