harap2 x buat hal lagi

en dell wat hal.n aku sgt2 marah. tp aku syg sgt kat en dell nie...mungkin mmg slh aku ygt seksa die slama nie..hahah sian kamoo en.dell sorila ye..janji pas nie x buat da..aku akn jg kamoo elok2..tengs kat zik classmate aku yg tlg format kan blk en dell..mmg aku syg gler sume bnd yg ader dlm lappy nie. tp nk wat cano da kronik sgt da so apo ley wat hantar ccu jela utk di  bedah..

hantar en. dell pg td ptg da setel kot..kejap jer.zik kate tara hal la membe2...aku bkn suh die tlg saje ader upah la..aku bkn kejam sgt kat membe sendri..zik pon ok jer kautim membe2 an so die x kre la bpe membe2 nk bg pon..zik kate aku kastemer yg ke 2 pas Ben..hahah tape2 zik,pas nie aku sebarkan kat org len plak yg ko ley tlg lappy2 bermasalah..

oh hari nie,esok n luse aku kene jadi urusetia kat DECTAR bg acara taekwando...UKM jd tuan rumah..nie aku gagahkan jugak sbb nk kutip 2 kredit ko-k klu x haram la aku nk jd urusetia nie.so far okey lg la..tp esok pepagi da kene g DECTAR urus bebudak yg lawan..nie perlawanan antara semua uni di mesia la..so mmg ramai la. aku takut aku mintak nyawa jer..letih terkejar2 sane sni..memula dorang suh aku jd runner..wuishh mane lay weyh kang aku menular merata kang ssh lak..hahah at last jd urusetia kira oke la tu.




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...