16 november 2010

kemas rumah n cuci keta
abah suh siap2 "jom kite ke tesco beli barang rumah n barang2 nk raya esoknya"
ke tesco bukit mertajam n econsave
shopping sampai lenguh kaki.
aku berjaya pujuk mak tok belikan aku selendang utk satu baju kurung aku yg xde tudung lagi
hehehehe
sampai rumah siap2 tok raya plak.
mak buat mee rebus so mcm2 la nk kene prepared
sampai mlm kot memasak
yg bestnye aku buat kek coklat.hee =)

p/s : sampai sini dlu aku update.
tok raya version nnt k sbb nk upload gamba skali,
sayang korang!

4 comments:

sukemakan said...

tesco bm xbes la adwa
parking mcm susah je
*padahal pegi skali je*

adwafarahin said...

erk?
parking ok jer la
haha

My MiRa said...

hye...mira jalan sini and terus drop coment coz tertarik dengan entry anda yang ini...hehhehe teruskan blogging ya dear salam kenal

adwafarahin said...

hye..tengs mira
yup dear
salam kenal jugak
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...