hati aku x cukup kental rupenye

memula aku pk bnd bese je
bile bce byk2 kali bru aku prasan
aiyarkk!
mcm tu plak yer

tape2 sye suda terbiase mcm tu
smpai jadi lali da

saba la hati ok
seminggu je lg
pastu tngglkan sume nie
dok diam2 kat penang
pedulikkn sume org

dok kat penang jg hati mak abah jer
pape org buat kat ko
cool je..
ko kan hati kental
eh seylap plak sparuh kental.separuh tisu la

haishhh
mcm x bese plak ko nie adwa
ko kene kuat la adwa!
sbb ko kan tmpt org cari bile bosan
sbb ko kan ader je kat mane2 bile org mntk tlg
sbb ko kan akn tlg jugak sape2 even hati ko ckp "jgn"
sbb ko kan da terbiase ngan sume nie
sbb ko kan adwa =)

p/s : demm! mate masuk habuk,background muzik terbaik "anak soleh",hidung tinge berdarah. cess,aku benci bile jd mcm nie

10 comments:

AerOn YOn Arshad said...

ala suwit nye adwa. mcm ni baik punya org pun ada lagi.susah nk cri ni.huhu.

Ard (Yaddo) said...

er.. sori

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hrum...sabar la adwa..
kalau nk tenangkan hati sendiri..
ingat yang tu kurniaan yang tak ada pada org lain. tak semua boleh jadi pendengar yang baik... tak semua boleh ada bila2 org ssh... :)

saya pernah rasa... [ceh, nk juga sama dengan adwa kan?]
heheh tp betol...
sebenarnya mereka tak pernah perasaan mereka melakukan seperti itu..."cari kita bila susah"

adwafarahin said...

nora..makaseh yer

tape2 akn berusaha pujuk hati lg.
adwa kan kuat!

btl la nora..rse cm dri nie tmpt org cr bile ssh jer..
=(

kimchisu said...

bersabarlah hati
tabahkan diri tok hadapi ^^

adwafarahin said...

muni adwa HEBAT kan!
mestila kene kuat
=)

Nur Diyana Mukhtar said...

saat kita rasa down.. mesti rindu kat parents kan? :) besfren terbaik dalam dunia..

adwafarahin said...

yup btl tu
mak abah bestfren sye!
hehe =)

geekz36 said...

sbb ko kan akn tlg jugak sape2 even hati ko ckp "jgn"

feel so like me. =)

adwafarahin said...

really?

kita same la
nk buat cmne dri nie nk jugak tlg jugak walaupun ckp xnk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...