bangsa bernama kasut

sempena nak blk cuti sem nie
aku amik kesempatan ler basuh bangsa yg bernama kasut
diorang niela teman aku ke kuliah n jln2 setiap hari


nie la bangsa-bangsa yg bernama kasut


bangsa yang bernama Adidas
Adidas Johari ii (kuning) Adidas Santa Rosa Stripe (putih)


bangsa yang bernama Keruks Crocs (ciplak punye)

Crocs nie aku suke pakai sbb selesa,tp klu yg ori punye lg slesa la hehehe =),dwet pon kene la slesa klu nk pakai yg ori kan.Crocs biru aku jarang pakai sgt berbanding wane coklat tuh..sedey aku tgk cros biru tu,tinggal button ikan merah je yg lekat yg lain da tercabut.hoho.nnt nk beli button lain plak.

Kasut2 Adidas adelah kasut yg paling aku syg la ♥. dua2 aku beli ori kat butik adidas.yang kuning tuh syg aku yg pilihkan,aku suke pakai sbb tapak die foam,so sgt slesa pakai.pakai lama pon xde masalah.yg putih tu mmg aku berkenan,so aku beli la.dua2 adidas nie mmg aku rajin pakai ke kelas.klu aku pakai yg kasut putih 2 g kelas,membe aku mst tegur,"adwa pakai kasut baru".haha aku ckp "lame da kot kasut nie" dorang x caya -__-.bln 12 nie cukup setaun aku pakai.aku mmg jaga kasut aku,sbb tu nmpk baru kot. ade nmpk cm baru x yg putih tu? heheh.
kasut sukan Nike aku da lame basuh n da simpan pon nk anta ke umah abg

ader lagi kasut2 lain kat rumah Adidas kaler biru,Nike kaler hijau,Puma kaler biru n Converse kaler merah.sume patern cm kasut putih tu.everytime kua akn tuka2 la.kang org kate beli x pkai pulak kan.

kepada bangsa yg bernama crocs,sori aku kene tngglkan korang kat umah abg taw.19/12 aku amik korang blk okeh! kpd bangsa adidas korang ikut aku blk. =)

fakta aku
aku mmg suke barangan Nike n Adidas
saiz kasut aku mostly 7/8. sbb kaki aku pnjang kasut sukan saiz 9 n xde kat tmpat pompuan so kene beli kat tmpat laki la hahaha.
2 bulan skali aku mst basuh kasut2 aku. klu bersih x la..klu kotor mst basuh.

p/s : aku syg gilor kasut2 aku.pasnie nk sgt beli kasut Vans atau Macbeth nie pulak.tp x tau la bile hurmm...

Vans slip on

or

Macbeth



9 comments:

ard said...

selipar jepun best ape. haha

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

aaaaaaaaacummmmm...
hiihihih...
gurau jer...
lawat adwa...
tgk kasut adwa...
hihihihi

adwafarahin said...

ard : ader je sliper jepun mls la nk tunjuk..

adwafarahin said...

nora : hahaha meh2 tgk kasut..huhu

ard said...

kerokbest. hehe

adwafarahin said...

yup2 croc best2!

Nur Diyana Mukhtar said...

croc kamu sama ngan saya punya! tau xpe.. sangat selesa.. tapi saya nya warna pink.. peace.. haha

adwafarahin said...

haha yeke yana?
x sangka la same erk..
hehe =)

LadyBird said...

byknye kst dia~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...