penghargaan.terima kasih!

seronok bile kite rse dihargai...sahabat yg dulu aku anggap pergi dr hidop aku,kini  dtg kembali..aku dapat balik die (^_^).aku menyayangi die,die menyayangi aku dan harap sgt hubungan persahabatan kami berkekalan walau ada rintangan yg akan di hadapi..diharapkan moga2 lepas nie..klu ada hal yg berlaku pon kami akn slesaikan masalah dengan baik,bincang elok2 sbb xnak jd mcm dulu lg

smlm disebabkan post lame aku kat blog nie..aku buat die nanges..dan aku pon turut nanges...sumpah sedey..byk kali aku mohon maaf sbb bnd nie terjadi..aku mmg syg die,kwn yg susah aku nk jmpe kat tmpat lain.
dulu dialah tempat aku kongsi masalah,kesedihan,keseronokan n mcm2 lg la...dan berharap selepas ini begitu juga! teehee =)
nie antara ape yg di ym smlm...

miz u syg...
 sayee mnta maaf......
nak peyok awk...
nk hug...
huhuuuu...rndunyee kt adwa
awk pon jgn ngs arhhh!!!
pondan tw ngs2 nehh
sayang....sayeeee syg sgt2 kat kamooo
sayeee pernah menyanyi awk...sayee sdangmenyayangi awk dan sayee akn menyanyangi awk smpai bile2...
adwa...igt tw walau cane skalipun n ape skli pun y berlaku antra kte...sayeee xpnah berhenti menyayangi anda....


KHAIRUL KHAIRIYAH KHASBULLAH..ketahuilah yang saye

miz u too
sye mintak maaf byk2 jugak
nk sgt peluk awak
nk hug awak
hhuhuhu...rindu kat awak
sye x nages da..sbb sye bkn pondan
sayang...saye syg sgt2 kat kamooo...
sye pon pernah menyayangi awak,sye sedang menyayngi awak dan sye akn menyayngi awak smpai bile2..
kk..igt taw walau cane skalipun n ape skalipun yg berlaku antara kite..sye x penah berhenti menyayngi anda..

pg tadi dia sgtla excited mahu aku jd penumpang petama moto barunye...n aku sgtla berbangga atas penghargaan yg die beri tp x penghargaan nye ble die suh aku pkai helmet pink!oh! sungguh tidak cool okay! hahaha..teringat balik dulu2 mase ad moto CCF kami slalu berdua jugak..ke kelas n kemana2 saje.terima kasih kk!syg kamu ketat2! ngeee~.n plezz plezz jgn segan2 mntak tlg saye or awak perlukan sye teman awak kemana2 ok..insyaAllah klu xde pape hal sye akan bantu n teman awak kemana2 ok!

terima kasih byk2 kk!

aku penah kate kebahagiaan mereka,family n kawan2 aku adalah kebahagiaan aku
dan segala kesusahan,kesedihan mereka adalah kesusahan,kesedihan bg ku juga
aku syg mereka semua lebey dr segala2nya yg aku ada kat dunia nie,
n insyaAllah smpai akhir hayat aku.

terima kasih Ya Allah
Kau pulangkan kembali die kepada ku semula..


3 comments:

kk_p!nk said...

adwaa...sayee tahu sayee mmg jarang untuk merajinkann diri tgok blog org..tapi kalau sayee rasee sy rindu org tuu sy akn g tgok blog merekaa...then walaupn entry nee dh lamee...tp tbe2 sayee ley ngs sorng2 bub bru bacee menda nee..thanxs syg!! i love u 4ever my life..awk nee sweet~

kk_p!nk said...

napee aq nak bacee byk2 kali mendaa nee...sbub aq rasee ia entry y sgt2 suweet pnah aq baceee...!!!
kalo adee caption mcm kt fb tuu...aq nk tekan byk2!!!

adwafarahin said...

hahah bole x sye nagis lagi..hahahha mcm ape jer sye nie kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...