selamat 15 hengget aku..muahaaha!

disebabkan x sahkan kursus ritu aku ngan gelabah puyuhnye ke canselori rini nk g sahkan...
sape lg yg akan teman aku x lain dan x bukan cik KHAIRUL KHAIRIYAH KHASBULLAH ler..hohoho.tq darling muahh! muahh!

aku memula cuak tp muke cool jek..mls pk..byr jela rm15 tuh..tp dlm hati menyumpah dri sendri..pesal la x daftar ritu,pesan kat org lain bkn main lg..last2 aku yg x daftar lg..kalau rm15 nie buat buka pose 5 hr 5 mlm x habes mkn..(ngelabi lah ko adwa!,bapak tipu)

smpai kaunter dngn muke x bersalah."en.sye nk sahkan kursus sbb ritu terlepas sbb lupe.." org tu pon "bla..bla..bla..." n last2 x yah byr pon sbb die kasi amaran keras kerajaan mesia jer...suh daftar wktu pendaftaran masuk exam 6-12/9 nieh..klu lupe lg..nie la ah long yg akn kutip dwet..hohoho..

n aku berjanji akan sahkan mse date tuh..mntk2 x lupe klu x mmg terbang 15 hengget aku...n sape2 bce blog nie..tlg igt2kn aku jgak eh! tq!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...