just the way u are!


murni
aku x kesa ko slalu cakap kuat2
murni
aku x kesa slalu jd magsa cubit ko
murni
aku x kesa slalu kene pukul ngan ko
murni 
aku x kesa bile ko melatah
murni
aku x kesa slalu tempahkan nasi ayam febret ko
murni
aku x kesa slalu beralah ble ko nk part ayam yg ko suka
murni
aku x kesa slalu kne anto ko ble nk kemana-mana
murni
aku x kesa kne mengalah ble ko nk gne toilet febret ko
murni
aku x kesa ble mulut ko tu x berhenti bercakap
murni
aku x kesa ko nk pinjam barang aku
murni
aku x kesa kene teman ko bile nk balik bilik memalam
murni
aku x kesa slalu kene blikan makanan n air tok ko
murni
aku x kesa bila ko tumpang tdo blk aku ble ko sensorang
murni
aku x kesa ko tdo dengan lampu yg terbuka
murni
aku x kesa beralah ble ko nk makan menu itu pada hri aku nk makan
murni
aku x kesa ko slalu wat bising di bilik aku
murni
aku x kesa bila aku kene layan ko ble ko rs looser gle
murni
aku x kesa bila ko asyik berciter pasal korea je
murni
aku x kesa bile kne dengar masalah2 ko
murni
aku sangat suke berkawan ngan ko

p/s : walau mcm mane rupe o perangai ko,aku terima seadanya ko dan aku berharap ko pon terima aku seadanya ok.gurau2 yg selama nie pasal korea ke,ko melatah ke cubit or pukul ke atau ape2 je yg penah aku ckp sumpah aku xde niat lain kecuali mmg nk bergurau ngan ko,klu ko terasa maafkan aku ok

aku terima seadanya ko Murni Bahrom@Bahrun
"just the way u are"


hee =)



15 comments:

kimchisu said...

wawawawa
fine la kan..ok air mata aku hmpir jatuh
tankiu cik adwa t_t

adwafarahin said...

da2 jgn nk tacing2

welkem fren!

ijam ismail said...

wahhhh...
so sweet~~

adwafarahin said...

hehe tengs ye ijam!

My MiRa said...

alallalal cweetnyer kawan die...kalau murni tau mesti terharu...ehehe

adwafarahin said...

hehe murni tu tukang komen yg first skali tu la...hehee

apezs shah said...

Hehe mmg boleh wat dia terharu lah. ermmm kes gaduh ke ni.. jangan gaduh nanti xde kawan lak..:)

adwafarahin said...

no no no mane de gaduh
gaduh manje de la

hehe =)

one2paii said...

gua anggap sajak yg lu tulis nie untuk diberikan pada gua..gua dah maafkan lu..-sekian

adwafarahin said...

cett! perasan!

hahahah makaseh

NICK IRFAN said...

wah! so toucing sahabat sejati la korg ni... eh! anda di tag!!!!

adwafarahin said...

hehehe
makaseh nick!

~~su manje~~~ said...

adus jgn la cam tu......hukhukhuk

adwafarahin said...

abes nk mcm mane su?

adwafarahin said...

abes nk mcm mane su?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...