xda tajuk

manusia nie x lari dr buat bnd silap,aku x nafikan sbb aku pon ade buat silap. tp aku paling x suka kene tipu pastu ckp lebat,habuk pon xde..klu btl ckp bnd sebenar xyah sorok2..mmg la kenyataan menyakitkan tp pelan2 la kite kene terima kan.jgn cr masalah sbb aku pon x nk serabut ngan masalah..klu nk ckp nk,klu xnk ckp xnk..kene serious la jgn nak main2 plak

sekali aku da kene tipu ngan org tu sori la mmg xde dah la lain kali
angkat kaki..jalan!




*khamis lepas hr terakhir aku msj die,pasnie no more!

p/s : entry saja nk luah perasaan.no offense

30 comments:

muhamad hanif said...

mesej dgn aku jelah,

aku tak tipu.betul!!

::FAIZ FARISH:: said...

take care

adib syazwan said...

maroh bebenor yak!hahaha!

Abang Stalker said...

gulp~

garangnya adwa farahin.. :D x berani la pasni.jgn la msj dia lg klu hati da x ske k.msj abg pun bole ;D

iKhRam said...

relax girl..
sbar kan separuh dr iman..

dah , jgn percayakat dia lagi.. hahaha

syrupmasin said...

yess..sep sikit adwa..same lahh :D

aleen aiden said...

ye,aku pon xsuke 2jenis olang.yg sker cakap lebat dan jenis yg xnak kalah.nak tunjuk macam die tau semua bende.dem!

Far8 budak baik said...

adwa sape tipu kau ni...
alalala jgn lah marah gini
tak cun kot..
hahahaha =p

laki hemsem nace reject terusss
akaka

YOUsoF said...

Kalau tengah panas camtu elok kita ingat benda² yang manis n baik je Adwa..

kalau fikir sangat pun kepala pun jadi pening.. kan. lagi satu jangan lupa ;)

Aisyah Aina said...

kesian kak adwa...sabar je la ngan perangai org yang macam tu :)

Cik Ecah said...

sabar dear..;p
kdg2 ujian menjadikan kte matang..

haikalblank said...

cerita lebat itu sala satu aksesori fesyen pada zaman sekarang. huh!

ABU said...

oh sabar adwa...bawak bertenang..

Abu Huzaifah said...

hOhO.. spe tu??

alif haris said...

ush sabo adwa sabo ^^ hehe

penipu memang menipu ..

cucu umie said...

herm..biaselah sis..sob3x..mungkin ad hikmah yer.. jgn marh2 yer

lilypelangi said...

sabor2 . aku pon benci gn si penipu . uhuhu

apik pehe said...

uihh..sabo2...

ghost writer said...

memang dia minta kena halau dari life adwa tuh..

aleen aiden said...

haik,aku rase aku da komen en3 neh.kau belum approve ke memang aku yg silap percaturan?keh3

amna said...

mcm dlm cerita ANISSA kt tv3 je ni.. hehe.. cik adwa geram tgk zamarul dlm cite tu ke?? hehehe

p/s:sabar naa

cik sakdi said...

lek lu... kite xcomel kalau marah. hehe

aQimie Ceplos said...

wooo .. chill ad, jgn marah2..
kasi kaki sudah ;D hahaha!
kiding ^^

Nurnajwa said...

Rilek2 :]

adan said...

marah nyer adwa,, sabar adwa.. sy tahu adwa orang baik kan..kan.. miss u adwa..!

k e y r i said...

xyah mesej kan senang. duet topup leh buat belanja eden. haha :D

joking, joking :)

chemay said...

cool adwa...
:)

miss nana said...

datang meramaikan followers kamu..^^
cik nana dtg jenguk dari blogger perak..cik nana asal dari taiping..:)
jemput follow-mollow balik ya..

Ihsan Arifin said...

tak baik lah tipu tipu ni tuhan marah

muhamad hanif said...

wahahaha,

hebatlah kau..aku takda DSLR pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...