sibu2 bg award =)


nie award dr sibu2 rakan ku yg slalu kene pangkah bg kat aku..
makaseh murni ek..
sori rr tp muke ko mmg muke kene pangkah
aku mmg x ley nk tlg sbb ramai supporters aku utk pangkah ko..hahah


1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang.
ermm aku ngah pk cmne nk gelek pipi sentuh pinggang.haihhh puas aku cube x bole la muni..ko je bole buat.

2.Apakah nama samaran anda.
adwa.angah.budak sepet

3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
family.kawan2 n elmo aku..aah mmg aku tamak! =)

4.Panggilan untuk  si dia?
ntah pape soalan..next question plzz!

5.Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
byk la jugak aku impikan.



6. Belog mana yang paling suka visit?
byk kot.nk senaraikan sume ke?

7.Blog yg aku nk tag













p/s : yg lain bole amik jugak..sgt di alu-alukan,.klu sape2 yg di tag kat ats nie da ader award nie maaf la yer..nie penghargaan aku kpd korang yg sudi jenguk n komen kat blog nie





16 comments:

aimantashkiL said...

thanks adwa!...syukran lak!...
mcm mna nak dpt award tu?

adwafarahin said...

same2.
aiman copy paste gmba award tu..buat 1 entry letak gmba award n jwb soalan2 tu k! =)

one2paii said...

kalo x nak jawab leh?..o0o0 lu amik ati gua yerk sebab kena penampau oleh mentibang gua td..sebab lu dajal gua..kan kan..hehe..so terima kasih yg tidak terhingga gua ucapkan..im think im in sad..but plus2 with appy..so bery thank u i tell to u..

adwafarahin said...

hahah xnk jwb xpe lah..xde kesah lah
hahah mane lu taw waa nk amik ati lu..hehe,waa x dajal lu la ..waa baik
same2 kasih yg x terhingga gak ye
da jgn sedey2 dpt award mane ley sedey2 ok
sile senyum skrng! =)

one2paii said...

dengan ini gua mengumumkan..yang cik adwa kita akan membawa kita ke afrika nun untuk mengambil adiah kat sane..penginapan semua disediakan ,pergi sahaja,balik tinggal sana dengan award korang..beliau kater..haha

adwafarahin said...

lu sesuka meggi la kan ajak 1 kampung g afrika.
waa nk kerekau mane dwet nk sponsor sume org lak an..
waa suh luu la sponsor lu ah..
hahah terbaekk ah gtu!
=)

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

wah...saya di tag...
terima kasih... ^_^

adwafarahin said...

sama2...
=)

HaNTwO said...

time kacih ye heheheh..nak duit gak la....award dan duit barula secocok ;p

adwafarahin said...

same2
dwet x bley la..student lg x mampu den nk bg dwet eh
hahaha
nx time yer =)

ard said...

tx.. t aku buat k ^^

adwafarahin said...

orite no prob!

YOUsoF said...

Mekaseh sebab tag blog humble aku sekali ye Adwa ;D

adwafarahin said...

xde hal al YOUsof
=)

~SukEMakAn~ said...

amk tag!!!
tanx adwa cumel!!!
=)

adwafarahin said...

shame2! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...