entahla..

aku x tahu apa yg aku rase skrng
tp yg pasti aku tngh nangis..
ntahla...
cakap slh..x ckp salh..aku jd serba salah
jahat ke aku????


dulu ad bestfriend
die da tngglkan aku..
ad kwn2 baik yg bole ajk2 sembang
tibe2 hari nie sensitif n kecik hati ngan aku


sedey rasa hati
byk bnd aku lalui nk dekat2 abes sem nie
dengan xde duit.
konflik2 ngan kwn2
rindu family
exam
sakit


aku cube kuat
supaya org xnmpk aku suffer
tp lg aku cube kuatkan diri
lagi aku rase sakit..


lagi aku cube tlg
lg terseksa aku rase sbnrnye..
aku xnk org lain rase x hepi
aku nk tgk org2 kat sekeliling aku hepi
sbb kalau diorang hepi aku hepi
kalau ak ssh biala aku ssh sorang2
aku xnk sshkan org lain


kebahagiaan diorang kebahagiaan aku
kesedihan diorang kesedihan aku jugak
sedih aku rase bile x dpt buat kwn2 ak bhagia
atau aku buat diorang sakit hati..


sebenarnya aku ad buat kwn aku terasa
tp percaya la aku x sengaja LUBBY
aku mntak maaf sgt2
aku harap ko maafkan aku..


kadang2 aku tertanya
bahagiakah kehidupan aku kat UKM?
tp yg aku pasti sume nie pengalaman hidop
aku terima...
aku akn blajar hidop dengannya..


aku rindu family skrng
mak anta msj
mak ngan abah syg angah!
aku terharu sgt2
sumpah aku rindu...


Ya Allah kuatkan aku Ya Allah
sesungguhnya aku x kuat
nak lalui sume nie...

2 comments:

Anonymous said...

kau buat kelakar. aku bukan terasa lah dengan kau. aku cuma rasa bersalah sebab buat kau rasa macam tu sekali. bukan aku yang terasa. aku ni try give the best pada orang and smtime kita tak sedar apa yang kita buat tu sakitkan hati orang lain or buat orang lain terasa. huuu relaz la. aku tak terasa, dalam situasi macam hari tu, hati kau yang patut aku jaga :)
-lubby(malas nak login)
HAHAHAHA

adwafarahin said...

ok.tp pape pon aku nk mntk maaf gak k..c u nx sem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...