kehilangan dia

banyak benda da lame aku ngan die x buat same2 skrng nie
  1. jumpa hari-hari
  2. bergurau
  3. jalan-jalan
  4. gelak x ingat dunia
  5. menyanyi sme
  6. study smpai x tido
  7. makan same
  8. tidur same
  9. tgk movie
  10. nangis
  11. ambil berat pasal hal masing2
  12. naik moto
  13. shopping
dan banyak lagi...

i miss u...
i miss ur attention
i miss ur hug n kisses
i miss ur laugh
i miss  every moments dat we shared together

i think i've lost u
kite da x mcm dulu
sume bermula hari itu..
ya hari itu!

mungkin saya yang menyusahkan hidup awk
mungkin awak da rimas ngan saya
mungkin awk da jumpe kawan yang lebih baik dari saya
mungkin saya yang bnyk sakitkan hati awk
mungkin saya yang x phm diri awk
mungkin saya bukan kawan yang terbaik utk awk
mungkin saya je yang sedar sume nie terjadi kpd kite
tp mungkin awk anggap sumenye baik saje, 
xde ape yg berlaku....

lately nie ajk study same saye harap awk ada
supaya kite bole jumpe dan bincang
tp setiap kali study group awk xde
saya kecewa...
saya da kehilangan kwn paling baik yg pernah saye ad
saye da xde dah bestfriend kat sini
sye bersyukur Allah pernah pinjamkan awk utk saya
skrang saye hanye ad good friends
yang x same mcm awk
tp saya bersyukur Allah masih bg sye kawan kat sni..

saya harap awk bahagia dengan kehidupan awk
mungkin kalau sye xde ngan awk kehidupan awk akn lebih baik

maaf, kalau sye pernah sakitkan hati awk
maaf, atas kekurangan diri ini
maaf,saye x pandai jg persahabatan ini
maaf kalau saye pernah buat awk kecewa
maaf sbb sye pernah buat awk nanges
maaf sbb saye slalu menyusahkan awk
maaf saye pernah buat awk terluka
maaf saye x pandai jaga hati awk
dan maaf atas segala-galnya
saya doakan awk bahagia ye!
saye doakan awk berjaya dalam final exam nie k!
TERIMA KASIH SEBAB PERNAH BAHAGIAKAN HIDUP SAYA =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...