hidup diteruskan

since that day...aku teruskan hidup aku...minggu exam skrng..so study,study,exam..
dan begitulah sehingga abes exam..

lepas exam relax kat penang but b4 dat nk g tgk one of my kwn baik aku kat ukm nie perform kat mane n bila x tao lagi..
sebgai sokongan aku kat die..
die adalah slh sorang kawan yg slalu buat hidop aku ceria  => LUBBY
tengs kwn!
skrng da xnak pk pape da..hidop mcm biase
kalau ad mslah akn cbe solve sendri
xnk sshkn org lain da
chill jer!

rindu kat family sgt2 skrng nie..
dan aku berharap xde siape tnye pasal die kat aku lg..
kami kwn biase je skrng
klu nak tao pape trus la tnye rumet die k!
aku x marh atau bermusuh ngan die tp die memilih utk pergi
n since dat day tiada kabar da dr die..
kami da x jumpe even waktu exam nie..
tp aku da bersedia trima sume tuh
da x pk ape da..

skrng nie sibuk study ngan membe yg gler study
so aku sgt la bersemangat study (wahhh!!) klu x mengadap lappy jer..
dorang byk bantu mse study week ritu n even skrng pon
tengs sgt2 kat FARHANA MURNI NINA and NADIA
kerana sudi mengajar aku yng lmbat pikap sket nie..heehe
halalkan sume pelajaran yg korang kasi k!
aku doakan kte same2 dpt result yg best tok sem nie ye!
yeah!!

p/s:nie adlah part of the lirik yg aku ulang2 dengar..
     rse cm sesuai je ngan aku skrg..
sendiriku menangis
menangis dalam kekecewaan
ku sendiri
menangisku ku menangis
menangis dalam keseorangan
oh…

sendiriku pelajari
pengalaman hidup sendiri
ku sendiri
relakan relakan
agarku mampu berdiri sendirian….. 
 
by:Twickheads 
song:Guris



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...