slesai suda..

alhamdulillah slesai suda paper math
maka slesai la exam aku
wahhhhhhh!!
merdeka kot...heheheh

exam da slesai
tawakal jer
moga2 dpt result ok
tp hepi sgt da slesai

sedar x sedar da setahun aku kat ukm nie
mcm2 da aku lalui sepanjang setahun kat sini
byk juga benda baru aku blaja kat sini
kwn2 baru n kerenah yg macam2
blaja subjek2 baru
blaja bnd2 baru
excident
blaja hidup sendri
blaja hidop dengan kwn2 tanpa family
jln2 merata...hahahah
and byk lagi..

kehidupan kat ukm nie biasela
ad trun naik
mcm2 pena rse la
pena 1 mase xde dwet,ikat perut,
hilang bestfriend,
salah faham ngan kwn2
berpuase ngan kwn2
sahur dekat downtown
tido kat KLCC..

next sem
ssh la nk lepak2 ngan budak2 TH
LUBBY,ZIK,BEN,ZIMAH,YON
aku akan rindu korang sgt2
korangla membe plng best penah aku ada
cool,gila2,sekepala ngan aku,ssh senang tlg membe,study same2 n mcm2 lg la
jgn la nnt da x same klas jumpe wat2 x kenal suda..
heheh,tp aku tau korang x cmtu
tengs 4 da memories guys..

jumpa lagi next sem..ok
take care
jumaat nie blk penang
blog nie xkn di update lme la
2 bulan kot
im gonna miss all this things..


jamming same2...rindu!


buka puase kat dataran putrajaya..rindu!


kami mmg suke bergamba..rindu!


tgk football match..rindu!


abes study merayau kat putrajaya..rindu!


aku zik ngan zimah jambatan putrajaya..rindu!

                                                  

mase beday wan..rindu!



di cafe fakulti..aku,kk dan lubby..rindu!


mase beday yudha..rindu!


pegi downtown pukul 3 pg..rindu!


kat fakulti tggu bus nk balik..rindu!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...