mungkin inilah pengakhirannya...

aku menulis entry ketika lagi beberapa jam aku akn menjawab soalan exam c++
aku menghantar msj yang panjang kpd nya yang yang menyatakan aku memohon maaf ats segala slh silap ku sepanjang persahabatan kami.Aku mengharapkan selepas msj ini di hantar mungkin ad keajaiban yang akn berlaku..
Aku tanamkan dalam hati kalau kemaafan yang diberikan buatku aku bersyukur pada Mu ya Allah sekiranya tidak ak ttp bersyukur kepada-Mu kerana meminjamkan dia kpd ku dan mungkin inilah pengakhirannya

"salam..thanx utk msj yg sgt indah itu
mmg dlm persahabatan kte akn lalui semua itu,sedih,gembira,kecewa,sakit hati dan bhagia dan sebagainya.
Itu lumrah
cuma smpai 1 tahap hati sendri terdetik yang kawan itu ada byk jenis dan kategori
dan pada saat itu kte memilih utk sesuatu yg dirasakan lebih baik..
nice to meet u..
nice to have you almost dis one year..
i love u..
sowie n thnx 4 everythings..
gud luck esok!! wat yg terbaek..
nyte!"

mungkin inilah pengakhiran persahabatan antara aku dan dia..
dia memilih utk melalui jalannya sendri..
tiada apa yg dpt aku harapkan lagi..
aku berdoa smoga die berbahagia..
mungkin aku yang tidak cukup kuat utk mempertahankan persahabatan kami..
aku lemah..
tapi ak da berusaha memperbaiki segalanya..
mungkin usaha ku tidak cukup kuat.
aku pasrah..
biarlah masa yang menentukannya..

next sem kami akn mmbw haluan masing2...
mungkin nk berjumpa seminggu sekali ssh kot..
aku berserah..
andai jodoh persahabtan kami panjang aku bersyukur..
dan jika tidak..aku mst menjalani kehidupan aku seperti biasa..
tiada perkongsian lagi dlm hidop aku
sedih
marah
sakit hati
gembira
masalah
sakit
akn ku tanggung seorang dri..

Ya Allah jika ini pengakhirannya....
bantuku Ya Allah...
Ya Allah hamba ini bermohon Ya Allah kuatkan iman ku
tinggikan kesabaranku utk lalui semua ini..
temukanlah aku dengan seorang sahabat yg mahu berkongsi segalanya dengan ku..
kebahgiaannya adalah kebahagiaan ku
kesedihannya adalah kesedihanku..
pimpinlah aku Ya Allah..
aku mohon...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...