1st place

hohohoho...sungguh x sangka hajat nk main volleyball tok suke2 jer last2 amik ko no 1 trus...huhuuhuhu hebat bukan??(ok sila abaikan sbb aku da perasan) ..hari isnin pon praktis bodo2 jer...aku yg x pernah main volleyball ntah serve kemane aje bola tu pegi hahah...but mcm omputeh kate practice make perfect last2 alignment aku nk serve bola pon betul n elok jer...=)

game nie sbnrnya dianjurkan oleh pihak PERTAMA fakulti aku...ad 2 game yg dipertandingkan..volleyball ngan futsal..aku n the geng mewakili jabatan ktorang TP main game volleyball..geng aku ialah aku sendri,amira,nadiah,kak roha,aya,ngan mila....ktorang mmg main semangat tahap cipan habis..tejerit pekik ngan ad tmbahan pom pom girl dr jbtn TK mmg pergghhhh! terbaik la..letih n sakit2 tangan tp berbaloi...x lupe gak kat pensyarah2 yg bg sokongan kat ktorang.lecturer nie bkn stakat bg semangat siap main lagi..mmg sporting habis la...terima kasih byk2 kat puan saidah lecturer web programming n Dr.amirah lecturer multimedia sem lepas sbb menyokong n main skali ngan ktorang even pn.saidah puase hr nie...

tengs kwn2 TP yg menjayakan game rini...aku have fun ngan korang..nnt klu ad game cmnie lagi kte msuk lagi k!

p/s : menang volleyball tmpat pertama lak tuh!alhamdulillah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...