terima kasih kawan!

hari mmg plan nk anta printer g pusan nk letak external catridge kat printer,so aku da plan chantek2 punya
  • heheh memula mintak izin zimah dlu sbb nk pnjam moto pakwenye
  • pnjam moto capik ler..stlh mndpt green light dr zimah
  • pastu cr membe nk teman kan aku anta printer ke pusan
setel da sume nye..rini pas kul 12 p la ke pusan di temani rakan yg ader wktu ssh senang aku iaitu khairul khairiyah bt khasbullah..(hebat bukan aku tulis name die penuh2...pfffftttt hahaha).nk bw printer ni mmg 1 hal lah dengan besarnye dengan nk jg kesopanan seorang pompuan lagi la...hheee tp xpe aku nie jenis lantak la korang nk kate pe..tp aku yakin mst la dorang pk.."owh budak nie bru beli printer kot" x pon org akn pk "ermmm budak nie nk anta p tmbah external catridge kat pusan kot"..haaaa bkn nye ad mslh pape pon kn..tp kasihan same kk la sian die sbb die yg kene pegang printer,aku tukang bw moto jer.

byk kali la aku mntk maaf kat die sbb da nyusahkan die,amik mase die nk rehat2 sbb pkul 3 die ad klas..aku mmg la rse bersalah tp aku x tau nk mntk tlg sape lg la..."im so sori kk menyusahkan kamu yer n terima kasih byk2 sbb sudi tlg sye!".capik mntk tlg usha2kn printer tok die so aku x kesa la sbb die nie byk da tlg aku so aku dpt gak cri kat die printer n blikan tok die trus (tp die byr blk la kat aku hahahha).

da setel sume blk tido jup pastu capik msj 
"adwa idup x?"
"on ym jup nk tanye sal printer nie"

ok aku bg tau la sume yg die kene buat kat printer tuh but unfortunately x ley function gak...sian plak kat die sbb akunye ok jer..die punye printer plak yg x ok..so aku decide kat die bw dtg kat kolej aku yg terchenta nie aku tengok2kn mane yg patut..harap2 sume akn ok..sbb pc fair da abes kn..mane lg nk bw nk btlkan printer die nie.

dlm ramai kwn2 yg aku kenal kat UKM nie capik sorang la manusia yg x penah berkira langsung ngan sape2 pon.die membe yg sanggup tlg membe..aku igt lagi mase 1st year da abes sem so nk anta brng kat umah abg aku.die la yg ssh pyh bw kete dr klang antakan brng2 aku kat umah abg.klu xde die mmg x tau la aku nk mntk tlg sape lg.bab2 dwet pon die x kesa ngan membe2..tp alhamdulillah aku x penah amik kesempatan lagi la kat die.die plak jenis ssh nk tgk membe2 ssh mst nk tlg x kira la tgh mlm ke ape ke..die mmg ok je bole mntk tlg..die bole dikatakan membe yg ada di masa ssh n senang aku la kat UKM nie...tengs byk2 ye Syafiq Aizat' sbb sudi tlg membe ko nie.aku xkan lupe jasa2 ko tuh yg byk tlg aku.n tengs Zimah sbb bg pnjam capik jup heheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...