hampir seminggu di sini

hampir seminggu di sini...
jauh dr family da buat aku rindu kat rumah blk..tp aku kene kuat mane bole sedey2 da ...Dr maryati pesan leave all those crap yg x penting,blaja sungguh2 sbb ur parents are counting on u.so aku kene berazam blaja sungguh2.kwn ngan mereka yg berilmu bia kte x lari dr tujuan asal kte kat ukm nie..insyaAllah aku blaja akn bersungguh2 sbb aku blaja nie adalah utk dri aku,family n negara..org ckp bukan senang nk senang n bukan susah nk susah..so blaja nie bukan senang tp kte kene kuat berusaha insyaAllah tuhan akan tlg kte..

hampir seminggu di sini...
bersama kwn2 yg slalu buatkn hidup aku ceria,moga2 ia berkekalan selamanya insyaAllah..terima kasih ya Allah krn kau telah kurniakan Murni,Nina,Yana.Kk,Lubby n kwn2 yg lain dlm hidup ku..menemani hari2 aku yg hidup jauh dr keluarga,yg sudi tlg aku n sebagainya.tiada mereka di sini mmg sunyi la hidup aku

td tepon mak,sronok dengar suare mak hepi2,nk ckp ngan abah,abah keje plak..nk cakp ngan adk mst adk g ngaji,so dpt sembang ngan mak da syok gila teringat mse dok kat umah dulu..sembang2 hal pompuan hehehe..nk ckp lame2 hp mak da bunyi tiung! tiung! hahaha bateri da kong..ermmm so kene la tepon len kali plak,alhamdulillah mak abah sihat..angah rindu lah!

p/s: mak,abah,adik2,abang,kwn2 ku sume i love u!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...