do i look like i care??????

entry kali ini saje nk luahkan x puas hati...heheheh bukan x puas hati pe la kan
korang ade x kwn or sape2 la yg akan igt korg or gune korang time ssh jer?klu xde bagusla
klu ad tahniah! anda sewaktu dng aku! haahhaa

ermm dia nie xde la aku rapat sgt pon,tp aku x brape berkenan ngan cre die la..die akan gne,or dtg pada aku bile die rase die perlukan aku jer..time die berseronok2,bersuka2,bergelak ketawa ke ape ke die ad kwn lain.btw aku x hadap sgt pon she will always be beside me kemane pegi pon.penah skali die desprate sgt snggup tnggl membe yg slalu die bergelak ketawa,janji keje die setel,hati die senang cmnie punya org pon ad kan...haihh!

aku xde kwn cm ko pon xpe aku x rugi pon,tp igt la,klu die buat cmtu kat org,1 day org akn buat cmtu gak kat die n lagi klu ko pilih sgt org tok buat kawan,org pon akn pilih ko utk dijadikan kwn...satisfied enuf??? pfffffftttt...

aku x kisah pon bnd nie tp euwwww x suke lah bile cr aku time ssh jer,bile aku g kat die kadang2 suke buat muke oh crap! so annoying....btw ko perlukan aku sgt ke? errr sori....do i look like i care



whatever!!
terase? nasiblah

p/s:aku nk act kejam sket,mule2 dlu x kesa sgt skunk naik menyampah lak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...