annoying kamu!

penat2 bru blk shopping nie sume gara2 brng x cukup,da abes n kene curi dr stor...sape yg amik tuh aku x tahu la,brng mandi aku pon nk curi ker???? sebaik ad backup...


hari nie xde klas so shopping brng penting smpai lenguh kaki tangan aku berjalan da menyeret brng ke hulu hilir..
kat kajang lunch KFC ngan membe lu bru p merayap meraban..sronok jugak la mcm2 aku borong kot heeh xde la pe pon..stakat biskut,softner,cappuccino,mandian,cermin n lastly benda yg membuatkn keterujaan aku bertambah ialah ak dpt grab beg yg aku usha dlm blog n ad jual kat kajang...lg murah lak tuh! awesome oh! teehee =) dorang yg lain bli kasut ngan beg sbb xde beg ngan kasut nk g kuliah sok..overall ktorang have fun la.


sblm blk mmg dahaga gler so decide bli cold block *betul ke aku eja ntah* lega gler dpt minum..tp tngah dok syok2 sembang2 ad plak si annoying nie tetiba sound ktorang n ckp bising ah! skali tgk pk cik beb,pahal la pk cik nie nk cr gaduh tetibe lak kn...mmg skt hati..sebaik buat bodo jer...lantak ktorang la nk bising...ktorang x kacau pk cik pon..


abg tepon td n ckp maybe malam nie die anta brng but maybe dlm pkul 1 or 2 pg...x kesah la janji ad brng...
alhamdulillah sebaik abg nk anta,tp sianla kn die da la demam2 tp demi adk terchenta anta jugak kn...tengs sgt2 abgku...adikmu syg kamu! teehee =)


p/s:letih n mau mandi n rest,pastu tggu abg dtg anta brng...aku sedey kasut crocs aku hilang..bru aku prasan...sob sob sob =(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...