guling guling....letih

fuhh! seharian mengemas *seharian ke?* huahuahua,dr pg bw ke tgh hari smpai ke ptg mengemas nie pun bru separuh unpack..kat umah abg berduyun2 lg x bw sni...adehh! penat dok pikiaq cm mana nk bw brng2 tu mai ukm balik..nk suh jln sndri sume xde kaki..klu ader kaki pon konpem sesat.ok2 adwa setop membebel atau pon org penang kata toksah dok buat *bakramai*...eceeehhhh da pndai aku skunk berbahasa penang kn...
hehehe.

beginilah nasib menjadi anak perantauan cewahhhh.. *nak buat drama sket* tp mmg btl la ssh jd anak perantauan nie nk2 pulak aku sorang nk handle kn mmg sadis sungguh la..mse da packin2 brng nk anta umah abg da nyusahkan kak nurul merangkap anak angkat mak ayah aku...nie bile nk bw blk ukm blk xkn nk mntk tlg die lg kan.nk mntk tlg abang,die pon ad moto kapcai jer cmne nk angkut barang in fact hr nie die demam plak sungguh dramatik la plak...mmg sedey la sob..sob..sob..kat sape la aku nk mntk tlg nie??? aku punye baju kuliah cukup tuk 3 hr jer lg..klu brng dr rumah abg x smpai by dis wednesday mmg parap la aku nk g kuliah
nk pnjm bju member..aku menyedarkan dri saiz x same pulak...so skrng berharap ader keajaiban jer...

ok skrng adengan terkezut yer...sbbnye aku mendapat rumet yg dulu aku x brape berkenan mmg terkejut gler khinzir aku dpt tau die rumet aku...bkn x berkenan ape cme mulutnye berskiping memanjang naik jemu aku...hehehehe x baikla adwa.Actlly die ok jer,dpt blk ngan aku die x byk ckp plakkn agak musykil gak aku tp lek lu bru 1st day bai byk mse lagi *asal ayat cm rempittxxx lak nie?*.die mengoffer kn brng2 die klu aku perlukan ape2 kre ok la tu..menghormati,memahami aku yg serba kekurangan buat mse skrng nie...

bru aku prasan aku da tulis mcm nk buat karangan kn hehehe sedar pon ko adwa,ok la entri nie smpai di sni saje...esok nk start kuliah da ader azam bru tp x tau la menjadi ke x...doa2kn la aku x slalu qado' tido wktu pg yer..Amin.

p/s:mlm nie nk gather2 ngan membe2..sungguh terserlah keterujaanku smpai plan nk pakai baju ape...hahaha buang tebiat tol kn hehehe..xpe la bkn slalu..daa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...