ke-happy-an

hari nie sari suntuk xde letrik kat ukm...sebaik letrik klu air aku x ley hidop kot...hhehee..smlm mmg x plan pape pon..hri nie cik nina msj ckp jomla kua,buat pe dok kat ukm yg panas nie...aku pon bangun siap2 n trus menuju ke bilik muni...mmg selekeh btl hari nie la kan....sbbnye aku men grab je baju yg x yah gosok..n tudung yg bersangkut kat kusi..hahahahah agak sengal...n selekeh nk mati kua jln2.Tp klu kua ngan pakwe xkan slekeh2 cmtu kan jg imej sket..(*_* xde motif pon)

destinasi ke TIMES SQUARE KUALA LUMPUR

smpai sane merayap skan n membeli sakan...malas nk cter pasal beli2 nie...huhuhuhu pitih habis da...ermmm cm nk patah kaki mengahayun dr 1st floor smpai tggi langit...paling x tahan sesi fotografi yg x habis2...mmg slek ah sbb aku x bw camera lomo aku.....mmg nk bw tp sumpah lupe sgt2...tgk org ramai main kat cosmo world fuhhh! seyes best...tengok jer...sbb x sanggup la nk naik mau pening pale x balik ukm nnt kot aku...

da ptg sket bru balik tp x balik ukm trus but g umah nina...kat bandar tun razak,klu balik ukm trus train nk ke sane mmg mcm nk mntk penyepak dr aku la..hegeh nk mampos...pas solat maghrib sume bapak nina anta blk...letih gler...smpai bilik sebaik tenet da ader..klu x  haihhh x tau la ape aku nk buat kan...heheheh..oklah mse tok jd ulat buku stlh bersuke ria dr pg smpai mlm...so prepared tok kuliah esok plak...wassalam teeheee =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...