x tahan..sakitnye!!

sungguh x suke perasaan ini...sakitnye tuhan je yang tahu..arggghhhh sehari suntuk keje aku tido jer...x mampu nk bangun uruskan dri sendri..sakit sana sini...sakit sebelah pinggang lenguh badan n lenguh sendi2..mcm paralysed kejap,klu bole x nak gerak nk statik jer...sakitnye ya amat...nk bangun minum air pon x larat..hanya mampu telan penadol..inilah kali pertama sakit pas masuk taun 2 nie haaiihhh!

igt td nak gerak ke health center tp sumpah x larat...bangun pagi td pon pukul 10..pukul 12 nina ajak makan..aku gagahkan dri gak g mkn..x penah2 aku makan sesikit tu...x smpai 1 senduk penuh pon...nasib baik makan x kluar balik..klu muntah balik lg haru aku..malam nie just terbaring lagi..yana ajak mkn seyes xde slera..aku mmg nk baring je..bile baring x sakit sgt..

mase nie aku nk mak..mak dtg la sni tengok angah demam =(..angah nk mak!! x penah smpai nangis cmnie even sakit cmne pon..i need you! i need u mak! tp angah x bole bg tau mak angah sakit nnt mak risau plak...
aku kene kuat,sakit cmne pon aku akn cube lawan...mase tulis entry nie pon..just tebaring n menaip..pening pale aku tido jer...byk mase terbuang cmtu je hr nie...suppose aku nk study...tp hanya mampu buka nota tanpa menulis mmg x masuk kat otak la...ad discussion group pon x attend,sori baya x larat nk jalan ke ptsl

p/s : i need u! i miss u!....sakit,please go away!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...