#10 Wordless Wednesday (separa kedu -__-)

hahaha eh bole gitu, separa kedu?
entry nie saje nk meluahkan kegembiraan mendapat bnd yg di idam2 kan haha
nk tau apakah ia??

jeng!

jeng!

jeng!

.
.
.
.



yeah! aku dpt makan tapai yg mak angkat aku buatkan yeayyy!!! suka! suka! hikhikhik
makaseh mak! :D
sebenarnye sebakul die buat, tp xkan la aku nk angkut sebakul balik bangi kan..so aku bw blk 5 bekas jer.
tp kat rumah mmg lahap2 habes-habesan hahaha..tu mmg btl2 kempunan namanya :P

alhamdulillah dapat makan tapai yg dah lammaaaaa sgt teringin nk mkn! :D


p/s : makan tapai mlm2! kwn aku kata klu mkn ngan cendol lg sedap,yeke? (jgn mabuk sudah mlm2 nie mkn tapai -___-!)


32 comments:

si robot comel said...

huihh nak satu boleh?hehe, teringin lah pulok.

smilenajah93 said...

nak ! nak ! heheh ~

Lea Isnawi said...

pos sini satu!

Anif Abdullah| AA said...

nak satu! hehe

EpoLįƒ¦Kekunangpelangi said...

Kerja makan saja ni, kata nak diet. eseseh.. ;p

aReLaN said...

nak jugak!!!!lme btul rsenya tak pekena tapai.lg sedap kalau yg cendol tapai+pulut.perghhh

YOUsoF said...

Tak dapat sebakul, dapat 3 mangkuk pun jadi la kan.. ;D


Suka jugak tapai ni, tapi tak sampai tahap melahap la. heheh

Asrul "iLham" Sany said...

sodapnya, rasa yg awesomeness

:D

KhaiRin said...

ta kn mkn sorang2 je adwa? ;-)

Prince Halilintar said...

dah lame xmkn tapai ni....

::FAIZ FARISH:: said...

tak pernah makan tapai

EmpayarUtama said...

Nak jugak (semua bley? hehe)

Abg Stalker said...

tapaimu membunuh ku..T_T


sbnrnya mengidam jgk!

Daddylicious said...

tapai dalam bekas begini mmg banyak sekarang di pasaran..

faiz said...

ni dah terlebih wordless ni..heheh

nurfatiha blacky said...

waaaaaa, sedapnyee. nak jugakk. heee

alif haris said...

adwa makan jugak tapai ye :) .. memang sodap ! ^^

nurfatiha blacky said...

nak jugakkk

syafiqakarim said...

bangi dengan hulu langat dekat,
apa kata bagi satu.hahah

APAN said...

kalau dpt yg balut dlm daun apa namakah tu lagi sedap :)

lom penah lagi mkn ngan cendol...

Umie Artoqiemie said...

ouh makan ngan cendol terasa macam bulan puasa memang ohsem ler..

ABU said...

sike beno dia tapai.. aku nak rendang tok... mana nak dapat?! :P

budak penjara said...

ssh nk cari tapai yg di balut ngn daun sekang ni kn..hehe

semutsengal said...

yeje bawak 5 bekas ? tahtah 5 bakul kau balun.


kankankankan ?

amir aizat said...

dah lame xmkan tapai niii

ch000tz axoera said...

xsempat nak wordless semalam.....:'(

aiEz said...

adwa,tu ferevet aie jugak..nak sikit?=.=

Ezad Skytech said...

rasanya da bertahun tak makan tapai ni...tetiba teringin pulak...haha...

bloghok said...

nok gok se..kifkifkif

syakey said...

haha. dari hari tu dok cta psai tapaiii kann.....

Bella Bell said...

gua suka makan tapai! hikhikhik~

Noor Adibah Binti A.Latif said...

NAK SATU BEKAS BOLEH TAK!! HUHU.. NAMPAK SEDAP GILE TAPAI PULUT TU!

** CIK PANDA YANG NI SUKA JUGAK TAPAI! HUHU. LAGI2 TAPAI PULUT!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...