Home alone

hr nie im all alone,sbbnye membe2 lain kene keje sbb slase ritu diorang cuti so replace hr tu ngan hr nie..membe aku lg sorang pulak mak ayah die dtg amik,so pulang la sudah die ke rumah smlm.
pg2 rutin mcm besela cuti2 nie,bngun pg kemas2 bilik,sapu bilik n basuh baju then bru mandi.tgh hr aku x kua mkn sbb mls plus sbb aku sengsorang so lg la malas petala ke8 pon dtg.

memandangkan aku x mkn tgh hr td so mari lah melayan movie..abes movie aku dok godek2 lappy aku..arrange blk sume2 dokumen yg berterabur.tgh dok godek2 aku jmpe gmba nie

hihi mak n abah mcm org muda ber-couple

gmba nie amik mse aku cuti sem ritu,ptg2 abah saje suh mak bw moto n abah dok blakang,nk test mak brani ke x.da abes round snap2 la :P . membe2 aku jeles ngan mak aku..errr maksud aku bukan diorang suka abah aku tp sbb tgk mak n abah aku nie sweet couple x mcm mak ayah diorang.

sesetengah anak2 malu klu mak ayah diorang berjalan2 sambil dok peluk2,berlagak mcm couple2 muda mudi skrng..tp bg aku x,in fact aku bangga punya parent sporting mcm mak abah aku nie.

aku mencari lelaki mcm abah.klu dpt bahagianyaaaa la rasa :D.*acecece berangan*.kalau nk,kene usaha n berdoa la jugak dak?bru Allah tlg...insyaAllah kalau dpt aku nk die ikhlas n akan pegang tangan aku sampai tua mcm abah jugak :') 




p/s : hr nie x p beli nsi lemak pkcik gelabah dah,hr nie mkn nasi kerabu ^^



47 comments:

syafiqa said...

wewit..sweet :)
aku tak malu pun kalau parents mcm tu.nampak bahagiaaa

kankan

cik sakdi said...

ak ah la weh lomantik gler jalan2 naik moto gitu..aku pon nak mcm tu la nnt. hahah

aiEz said...

terbaik...yup persepsi malu tu kena ubah,,,buat apa nak malu kan,sebab dah sah2 halal caranya...romantika gitu,memang terbaik..^^,

Anonymous said...

terbaik! sporting gila parents mu! siuk bha klu bgitu..

aqmalazmi said...

amboi mak depa :)

dear anies said...

romantik nyer...

khairul akmal bin azman said...

amboi kelas mak lu!
wa respect!

K said...

giler romantik wehh, haha

aReLaN said...

phewwitt...mmg romantik.

Yatt S. said...

memang sweet. jarang nak jumpa pasangan yang kekal romantik bila meningkat usia. selalunya sorang di depan, sorang lagi di belakang.

Abu Bagi said...

(nak sebut jugak) ceh ceh ceh berangan.. hahaha

romntik sngt mak ayah adwa.. :)

Mr.Superman said...

so sweet sweattt..hahaha. :D abg pun ske tgk parents romantik2 mcm ni.rasa bahagia. :)adwa,nti kirim salam dan kirim mkn nasi lemak pkcik gelabah ye.haha

Mek Onie said...

sweet je kan,onie kalau abah umie naik moto mesti nak gelakkan ..tak senonohkan onie gelakkan,hehe...apapon suka tengok mereka bahagia

syakirahmn said...

hati senang tengok mak ayah macam ni kannn ;)

Ezad Skytech said...

selalunya da takde apa nak buat...layan movie je la kan kat laptop..kat laptop ni pun banyak lagi movie yang belum tengok...

wahhh...romantiknya parent adwa...sweet je...hee..:)

Far8 budak baik said...

sweet ar..
nnti kalau aku dah kawenn..
aku akan jaga bini aku hingga
ktorg dah takde gigi dah..
hihi =)
tq wehh

si robot comel said...

sweet,tapi selalunya anak perempuan mesti nak cari lelaki sama macam ayahnya bukan,:)

Anif Abdullah| AA said...

romantik ahh parent dia.. huhu

Unknown said...

insyaallah...adwa akan berjumpa orangnya hehehehe

Umie Nadhirah said...

romantik gila..
muka mak kau sweet ar, suka tengok :D
krm slm kat mak kau k.. senyum^^

ewanthology said...

cari sampai dapattt

L said...

hehhe.. sweeet...

jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

Rtp Farra Arisha said...

alah. romantiknya mereka. salam to them. like sis umie said, your mom is so sweet! hehe.

semutsengal said...

weeewiitttt,

ok.ok. aku doakan kau dpt mcm abah kau. Umur pun sama macam abah kau jugak.



LALALALALALALLALALA

ch000tz said...

romantic parents! love it

LURZAN TAZA LIMAJ said...

rindu nk tgk mak & ayah jalan sama2... tp ayah dah xde :-(

Ihsan Arifin said...

style la pakcik makcik ;)

faiz said...

sempoi ayah ko..

cha zainol said...

suuuuuuuuit lah pak cik mak cik :)

Unknown said...

sweet je ble tgk parent dating2 :D

Akim Iqbal said...

Sebenarnya aku nak jadi polower yang ke 1000, tapi malam ni aku polo sebab blog hang best. kekeke

Unknown said...

haha..kalau aku pon bangge doe mak bapak aku macam tu :)

syazwani ab said...

seriyes suwit!
orang kata lagi berusia lagi suwit sebab dah banyak pengalaman. kekeke

YouSOF said...

Tinggal sorang kat rumah boleh jadi tenang. Boleh jugak jadi bosan tahap petala ke 8. ;D


Serius memang sweet. Kebahagiaan dan kemanjaan hingga ke akhir hayat.. ;)

Asrul "iLham" Sany said...

ur mum + dad memang ohsem ar

:D

Anonymous said...

***ooo rumie dan julie....

Shawn Razaleigh said...

sweet. terbaekla parents kau

Daddylicious said...

sangat penting sebenarnya...:)

Unknown said...

keluarga bahagia..heheh..
moga ko pun bahagia sentiasa kay?

KizZ said...

Hihi..so sweet both of ur mom and dad..

budak penjara said...

romantiknya..hehe

LadyBird said...

romantikny.. suka2.. nanti nak jd mcm ni jugaklah~..

Unknown said...

bahagia hingga ke akhirnya..hehehe

Aimi Rosli said...

hihi, semoga jumpa jodoh seperti diinginkan.

amna said...

wiwiiit... so sweeeeeet~

Alif Haris said...

hehe so sweeeet maa ^^

say to easy=) said...

sweet laaaaa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...