#11 Wordless Wednesday







p/s : seriously aku suka semua ceramah dr ustaz azhar idrus nie..gmba2 yg die tangkap pon sume awesome!


34 comments:

smilenajah93 said...

yeahhh ! betul tu ~ heee ~

KhaiRin said...

betul tu adwa..sy da dgr live.. kalu boleh nk suh dia dtg lg ke sini

SoLy SoLicious said...

ha..bgus tu nasihat..hee

aReLaN said...

leh nak luah tp kna agak2 la kan.yg pntg jgn lpe DIA sebagai tmpt mengadu paling utama.heheh

aiEz said...

yeah,terbaik...ada lawak2 jugak sama macam ustaz kazim,aie suka ustaz ni jugak sebab hobi dier ambil gambar...suka fotografi ni,hee

YOUsoF said...

Love his style! ;)

Asrul "iLham" Sany said...

suka dgr cerita dari Faizal Tehrani...

lagi awesomeness

:D

KhaiRin said...

ustaz ni akn berada di masjid kinrara @ 26.11.11 dan masjid al-falah USJ9 @ 27.11.11

Bluewendy said...

btol3!! ustaz azhar the best!

Ezad Skytech said...

tu la..sekarang ni..semua nak luahkan kat FB...heee~

Bella Bell said...

yes. ustaz azhar idrus ni sangat awesome! ^^

Ieja said...

memang sgt best ceramah ustaz azhar idrus..x boring :)

Abg Stalker said...

:)sebaik dpt kawal emosi lg.

si robot comel said...

ustaz azhar idrus superb!

khairul akmal bin azman said...

nasib gua x luah kat fb..

tapi!!!!!!!!


luah kat blog jew..
le dok?

syakey said...

betul sgt! merintih la pada Allah, mendagu la pada Allah, Allah tu lagi Maha Mendengar, bukan saja mendengar, malah dapat membantu menyelesaikan ponnn.. masyaAllah.

Ihsan Arifin said...

ana mohon share haha. btw, mmg dlm proses berkenal kenal dgn mcm mcm org. makin lame makin rase seronok ;)

ekabukanmakcikkau. said...

aku luah kat twitter je lalallaal hahha

Papa Mifz said...

mmg byk kat Fb tuh yg luah ontah apo2..tu yg skrg menyampah nak bukak Fb...

semutsengal said...

dorang tuu bila ustaz tegur barulah nak sentap, ce kalau aku tegur puas maki aku balik..

fathiahRAIHANA said...

betul , setuju sgt ngn ustaz :)

status tu kdg2 org letak mcm2, mcm merungut pn ada .
kalau letak status ala2 pringtan ckit, at least leh share saham pahala.hihi

syrupmasin said...

haha..terase sikit :P

APAN said...

lom penah lagi jumpa org yg x suka beliau ni... :)

Daddylicious said...

ada kebenarannya...

Aisyah Aina said...

betul..sokong anip sengal..hahaha

faiz said...

mmg ustad yg sempoi...

mykhalis said...

tulah.. ada gak rasa nak meluahkan rasa..tapi stiap kali tulis mst padam

J.Syazwana said...

selalu yang suka luah2 dekat fesbuk ni budak sekolah kot. huhuhu

Rtp Farra Arisha said...

he's just nice and friendly :')

Anif Abdullah| AA said...

benar tuh.. hmm...

delarocha said...

jangan ada FB

adib syazwan said...

i like ustaz azhar!terbaik!

Woofer Storm said...

terbaik ayat2 dia ni..


slmt malam^^

Hanie_Dew said...

aku pun suke kat ceramah ustad ni. best. cermah dia tak bosan. bole cramp pipi gelak.

ari tu dia dtg sri gombak, 26 ni dia dtg lagi. jom...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...