abu kata "hidup aku awesome" kay kata "adwa handsome" :)

pehal pulak la tajuk post aku cmtu kan? 
nie kesinambungan entry sblm nie ye

hahah 2 hari berturut2 mengadap lappy
smpai bongkok2,sakit blakang bagai
akhirnya berbaloi
sebab sume keje da setel
alhamdulillah :)

harap2 xde mslh
docs yg dihantar hrp2 x buat hal
tibe2 smpai kat lctrr ader error, mmg meraung aku
penat x abes lg,
tido x cukup,
makan x tentu hala,
harap2 juga ape aku buat x sia2
pliss! pliss! be nice ya docs! ^^

di kesempatan ini
sye adwa, nk mengucapkan terbang tinggi-tinggi,eh salah setinggi-tinggi penghargaan
kepada kwn2 blogger yg bg semangat utk siapkan kerja sye nie
padahal aku da putus asa gila dah sbb penat sgt,
so tengs yaw korang sume! syg korang semualah ,hehe *bodek2!
tanpa sokongan anda tersungkur la saya
*aiceh! bajet gila aku,haha xpa2 skali skala

jadi  bagi menghargai usaha aku menyiapkan kerja ini
dengan ini aku nk beri hadiah kpd dri aku sendri
ptg nnt nk g mkn mee ayam! yeay! ^_^ 
lupakan semua stress,enjoy hidup sekejap,
pastu pulun study blk, sbb slase exam

skrng da pukul 4a.m, masa utk qada' tido beberapa hari lepas.
selamatmalampagi semua!





p/s : happy belated earth day  ye *smlm sbnrnye..much much love earth!

27 comments:

say to easy=) said...

ooit!gila awek semangat dowh!!jgn lupa mee ayam satu kat sini yaww

Unknown said...

wahhhh...ok la tuuu...ber baloibaloi~

Unknown said...

wahhhh...ok la tuuu...ber baloibaloi~

The Sharkox said...

awesome..haha

Santan Berlada said...

cisss....
abu jadi title entry adwa...
jelessss .... hahahaha

nak mee ayam sikit adwa...^^

adwafarahin said...

iz : haha mmg la kene gila semangat :) hahah inysaAllah nnt anta mee ayam kat sane

adwafarahin said...

cik batu : ye sgt berbaloi..baloi :)

adwafarahin said...

bro sharkox : ye mmg awesome yaw! :)

adwafarahin said...

dean : hahaha abu bg suggestion title smlm haha tu letak tajuk tuh

nak mee ayam dtg bangi jom! ptg nnt kite g mkn :)

khairul akmal bin azman said...

siapa kay?..
msti kiut kan dak tue?hahahaha

adwafarahin said...

hahahahaha bole jugak klu nk ckp cmtu :)

DiyanaMukhtar said...

alhamdulillah.. :) selamat qadar tidur.. hehehe

adwafarahin said...

haha tq yana ;)

Abu Bagi said...

wah awesomenya dapat makan mee ayam..:)

tapi awesome lagi ada nama abu kat situ keh keh keh..

adwafarahin said...

abu : haha awesome kan!

double awesome sbb abu bg tajuk post smlm hahaha

Abu Bagi said...

keh keh terima kasih..
awesome berganda!!

adwafarahin said...

haha yup2!

mykhalis said...

jangan ada putus asa..kena kuatkan semangat..tau

Miss Shikio said...

wahh! ari tu kata nak blanja mee ayam kn..

eerrkkk! >___<

hahaha~

adwafarahin said...

orite bro!
:')

adwafarahin said...

shikio : errr??

ader ye?...hahaha
nk dtg bangi tau! hehe

Unknown said...

adwa,,dah azan asar da ni..bangun2 laaaa..haishhh

Amoi said...

report ai belum start buat

T_T

adwafarahin said...

apik : adwa xde la tido smpai asar la..huhu tu melampau sgt hihi

adwafarahin said...

Amoi : ok buat skrng! huhu

Ayie said...

abu = awesome
adwa = handsome
ayie = ?????

HAHAHA

adwafarahin said...

ayie = troublesome

hahaha style gila :):):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...