aku suke org peramah mcm ini :)

aku nk ajak korang sume jom jln2 kat blog Bila Aku Bosan..Aku Mula Merepek

blog die cool,santai n sempoi!!! 

entry x berat bole layan.

lg 1 die sgt2 PERAMAH ya..bole la sape yg nk buat menantu tuh eh salah! buat laki, eh salah lg! buat kawan ye hehe :)

die rajin melayan chat aku yg mcm kanak2 x cukup umo nie

ok x yah bebel panjang moh la kite tekan laju2 ke blog die

 nie sebahagian blog die yg aku print screen..nak tau lebey lanjut pegi la yer :)
 

p/s : nie penghargaan aku kpd die sbb die ader buat entry yg hyperlink ke blog aku hehehe :)
*ayie cpt byr kat aku skrng..penat taip nie..lalalala~ 

38 comments:

cintailmu89 said...

wa..kemain lagi..hehe..blog kamu pon menarik..(^_^)

adwafarahin said...

hehehe tq iz :)

aNiss :):) said...

best kan bile ade blogger peramah :)

shahrilhakime said...

Errrrr..... Awok ni ghamah ke idak???? Hehheeh Tapi mmg betoi...mmg best dpt pegi blog yg sempoi ringkas....

~syue syada~ said...

bestnya beliau kna reviiew mcm ni ea hehe :)

adwafarahin said...

aNiss :):) : aah suke2 :)


DKosongLapan : sye layan kan je klu org suke layan sye sembang hehe :)


~syue~ : hehe ntahla 1st time buat nnt klu ader mse akn review blog lain plak :)

Anonymous said...

wah best kan bila de yg ramah & baik ngn kita..walaupon xpernah jmp..

Ayie said...

erk.. ko baru je buat aku terpaksa beli sekotak tisu.. owh adwa.. aku sayang ko.. MUAAHAHAHA

adwafarahin said...

yep btl2! hee :)

adwafarahin said...

ngongek ayie..aku xmo kotak tisu..tisu pon aku xmo la..nk mcd!!!

Ayie said...

oke laa.. sekotak BigMac.. kotak je la.. isi aku makan.. MIAAHAHAHA

adwafarahin said...

Cett BigMc lupekan kotak...

kureng ayie
hahahhaa

adol ihsan said...

Salam :

Harap masih ada ramai lg blogger yg peramah ..
hehe..

:)

adwafarahin said...

salam
yep harap mcm tu lah :)

adan said...

cik adwa peramah kan..kan..

adwafarahin said...

haha insyaAllah :)

Ayie said...

aku pun ada surprise gak.. MUAAHAHAHA

adwafarahin said...

ade2 la ko ayie oi!

Santan Berlada said...

mmg sgt santai blog dia...^^

adwafarahin said...

hehe kn kan kan

NuSaNa NoSa 91 said...

org peramah dan friendly mmg disukai dan disenangi, kn?? ^_^

adwafarahin said...

aah btl tuh hehe :)

Mohd Hazwan said...

saya peramah tak cik adhwa?hehe

adwafarahin said...

kamu peramah juga la hazwan

adwafarahin like this!

Raji and Yeen said...

nk tgk jugalah cmner repekan der tuh
hak2

adwafarahin said...

mmg kene g tgk la :)

Eun Mint0o said...

suka2 bloggie yg suka mlawat dn bls2 komen;)nice!!!

adwafarahin said...

heheh kan kan kan :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

Tahniah...tahniah... korang 2 memang peramah

adwafarahin said...

hahah tq taw Momoy :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

wow...blog dia memang santai
blogger sangat2 peramah
Katak Puru boleh dimakan???"
Lagi BLOGGER DIKEHENDAKI"

adwafarahin said...

heheh yup

:)

Ayie said...

lalala.. *saje je manambahkan komen.. hahahha

adwafarahin said...

ngok ngek ayie!

Ayie said...

hahahaha

adwafarahin said...

bluerrkkk!

Aujinz said...

baeklah.. kejap lagi saya pergi.. ngeee.. :D

adwafarahin said...

yeay!

cmtula :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...