bayar hutang membe

sori ye kwn2 yg tag aku
baru nk buat sbb busy lah

1st contest



Tarikh Tutup
20/APRIL/2011

seyesly aku xde gamba ngan alam,bukan x suka tp ntah la,jarang amik kot,klu ader pon kat camera di rumah

thanx encik adan tag adwa :)

Giveaway 1



Tarikh Tutup
18/APRIL/2011

 thanx encik Nine tag adwa yer :)

 Giveaway 2




Makaseh cik Eqa tag adwa :)





p/s : aku x bole nk buat entry 1 persatu ye,maaf mase x mengizinkan,tp aku sgt hargai mereka2 yg sudi tag aku
kepada kawan2 lain yg nk join bole la klik setiap satu tuh yer 
gud luck pada sume contestant :P

8 comments:

mykhalis said...

ooo..hutang contest rupenye,,ptptn dah bayar belum?heee

mie said...

tudia..
gue pun banyak hutang contest..
heheheee

adwafarahin said...

hutang pt blom lg bro...hehehehe

adwafarahin said...

mie byr cpt sblm ahlong dtg cr hehehe

YOUsoF said...

Hehehe hutang jenis ni boleh tahan mencabar la..


tahniah sebab berjaya lunas hutang.. ;D

adwafarahin said...

hahaha ya makaseh! :)

GiveAsh said...

wah ada GA from moscow..msti best

adwafarahin said...

mst la best..join la abu!

hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...