nie namanya update time lemau

okeh da petang2 nie mata da layu kuyu parah @__@
nk rest kejap sblm menyambung peperangan membaca buku sbb esok exam -___-"



bersepah, ye aku tau! sume ini penting utk bertempur esok, nape la 1st paper  coding???? blerggghhh! aku da nk muntah coding da rsenye.

esok paper Web Advanced yg gune pengaturcaraan ASP.Net,dugaan btl la.
Buku n past years wajib! air itu peneman aku di kala mengantuk sbb cuaca hr nie membuat konspirasi nk menidurkan aku wktu ptg..jd air pembekal oksigen ketika mengantok ye kwn2!



aku study ats katil sbb bdn x larat sgt2 tp berlagak tough. jadi berbekal kan "meja" yg sepatutnya menjadi rak kasut, aku study lah di atas katil *tlg la percaya itu rak kasut yg masih berbalut plastik

significant kain batik itu adalah tmpt alas kepala bila rse x larat sgt2..klu pakai bantal gedebum trus,alamatnye x study



lappy kesayangan, peneman setia aku gelak guling2 n nangis wktu skyping ngan family
x lupa jugak wktu aku hati bunga2 gembira :)


nie coding yg aku try,sebaik xde error klu x aku lg lemau dan down.aku hrp sgt soalan2 yg aku try2 buat nie sangkut la dlm pale otak sket aminn



p/s : okeh waktu ptg aku terisi dengan mengupdatekan blog bg hilang ngantok n lemau, nk smbung study blk tp kite gosok baju dlu :)
doakan aku ye kwn! aku syg korang! (^_^) *ntah pape la ko nie adwa


37 comments:

aQimie Ceplos said...

heheh ! ala, coding je kot! saye amik mase part1 ^^, tp final saye dpt c+ KAH3x! GUA benci coding Y.Y

btw. GOODLUCK!

kimchisu said...

gud luck adwa

Aisya J said...

Goodluck exam! :D

Ayie said...

goooooooooooooooooood luck la weh.. hahaha

Unknown said...

hehehe..adwa..gambate tau..ingt semua basic koding tu..ehehhe

Izlan HoiHoi said...

oh sy punye lg bersepah.. x bleh lwn punye..haha

aNiss :):) said...

aminn~ aniss doa kan adwa.. esok kan final exam? emm, thanks follow aniss okay =)

adol ihsan said...

Salam :

Gudluck study.. jgn tertidor udah le..

haha.. :)

adan said...

gud luck er cik adwa..

rasa bersalah pulak tag awak..

tak kesah la..! nak sampaikan gak hajat hati ni..!

anda di tag untuk join contest..

http://adan-akudandiriku.blogspot.com/2011/04/gambar-aku-dan-alam.html

Qamaruls said...

alaa takyah laa study.. waktu class kan dah belajar semua tue.. hehehehe
tidur lg best, layan muvie kat laptop ke kan.. laptop sebelah je tue.. hahaha hasut2!!

Ayie said...

woohoi.. selamat menjawab xm.. hahaha

adwafarahin said...

aqimie : hamboi..coding je kooottt???

ssh taw hohoho

ye tp sye cinta coding :)

tq taw hee :)

adwafarahin said...

kimchisu : tq murni :)

adwafarahin said...

Aisya J : tq dear :)

adwafarahin said...

Ayie : makaseh :)

adwafarahin said...

apik : tq apik! insyaAlah akn igt :)

adwafarahin said...

Izlan : okeh2! kamu menang,kamu raja bersepah mse study :)

adwafarahin said...

aNiss : tq annis yup hr nie la exam start

no biggie but sori adwa lmbt perasan hoho

my bad :(

adwafarahin said...

adol : salam tq adol hee x x x tido punye

haha :)

adwafarahin said...

adan : tq adan

hehe xpela

okeh nnt adwa buat tag tuh ye :)

adwafarahin said...

Qamarul : hamboiiiiiiii sesedap kari ckp x yah study yer hahahaha

x bole2 jup g abes exam bole la tido puas2 :)

kejam ya mengahasut bdk yg berhati suci nk exam nie hehe

adwafarahin said...

Ayie : yeeeeeeeeee tq :)

adan said...

cik adwa.. soalan exam tu susah er? ada macam soalan upsr tak?

adwafarahin said...

haha sgt susah la adan..tensi2 taw

mahu juling mata tgk byk perkataan

haha

Iszuan | Is said...

goodluck kak. :) study je slagi boleh.. fighting! :)

mykhalis said...

camne?dah siap jawab paper..senang ke susah?

adwafarahin said...

iszuan : tq dik :) yeah!


mykhalis : siap sudeyh..susah :(

aNiss :):) said...

eh! tapelah lambat follow pun... suka sangat ada orang sudi follow aniss =)

EB said...

Hehehe selamat bertempur..
Da baca entri eb? Entri tu khas bt kmu.. kmu yg akan btempur jgn lupa jg praktikkan skil2 yg diberikan..

adwafarahin said...

aNiss : hehe sori taw :)


EB : tq :)
haha tgk la nnt nk jugak apply ape yg x ptt tuh hehe

Ihsan Arifin said...

best of luck :)

adwafarahin said...

tq cikgu!

Abu Bagi said...

wah teringat masa zaman2 stady dulu..gud luck adwa!

adwafarahin said...

ya tq abu hee :)

Santan Berlada said...

ah, ash...
slalu je nak nyampuk... LoL

study jgn x study...
gud luck ADWA...^^

Santan Berlada said...

ah ash, slalu jer nak nyibuk...

study jgn x study...
gud luck ADWA...^^

adwafarahin said...

Shamsudin : hehe ok2 jgn gaduh..tq taw :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...