rase mcm nk terjah laju2 blog diorang nie

okeh post sblm nie aku ader cter sal 1 blog newbie Blog Ayie

skrng nie aku nk cter beberapa blog lain pulak

Blog Zora 
  1. die nie pemilik blog yang hebat.entry blog die sume pelik2,takut2 n ngeri2 klu korang nk tau kene la pegi tengok sendiri taw
  2. die adalah salah seorang blogger yg rajin chat ngan aku..penah 1 hr kitorang chat penuh 1 page chat kitorang jer..haha
  3. die blogger yg sgt peramah klu tgk follower beriban suda,aku mcm terharu n seronok la kn bile blogger yg ramai follower sudi chat ngan aku yg still merangkak2 dlm dunia blog *aicehh ayt tacing bagai..haha
Blog Abu
  1. blog nie rajin jugak aku pergi
  2. owner die abu, org sabah
  3. die rajin komen blog aku,hehe tq abu!
  4. x sombong :)
Blog YOUsoF
  1. blog encik utop..hehe
  2. blog die kaler biru..aku sukee!! febret kaler
  3. aku suke time die komen klu ade something yg x kene ngan blog aku nie..ckp elok2 n sopan,care nie yg plng aku respek..bkn men terjah pastu mrh2
  4. x sombong :) *oh same cm atas tp seyes die x sombong
Blog Bro Khalis
  1. rajin komen entry aku
  2. bro khalis rajin update blog..entry2 die menarik taw,korang mst nk tau punye ape isi setiap entry
  3. ader CC
  4. bru bergelar ayah kpd bby yg comel :)
Blog Kay
  1. pemilik blog poyoness
  2. rajin komen gak kt blog aku nie
  3. entry ringan2 n simple
  4. x sombong :) *klu nk tau cube try test kat SB die,hehe
Blog Santan Berlada
  1. panas uuu blog die..hehe xdela blog die nice sgt! aku suka!
  2. ownernye name Shamsuddin Amin org Sabah
  3. sgt jeles sbb die nk blk sabah,ke kampung halaman die.8 pg nie flightnye
  4. doakan die slamat pergi dan balik ye kwn2
  5. die penah review blog aku..tq :)
Blog Bakpo Gitu? 
  1. ni blog Apik Pehe
  2. student UMP
  3. amik kos IT cm aku gak tp die Software Engineering
  4. tgh cari tmpt practical kat KL, klu antara korang yg tau mane2 tmpt bdk2 IT nk wat intern bg tau la ye kat ktorang terutamanya kat KL la
  5. aku bru je kenal Apik nie..org nye x sombong ok
  6. da dpt follower smpai 1000+ da weyh :)
Blog Raji
  1. Blog nie comel sbb ader katun
  2. rajin die drop komen kat blog aku even entry lame2 pon die still komen
  3. Follower tu diaaa x yah ckp la..da byk hehe :)
Blog Hazwan
  1. Blogger nie aku bru je kenal
  2. rajin jugak di ajak bersembang
  3. peramah orgnye,hehe *nie seyes ikhlas tau hazwan
  4. student UITM
Blog Izlan
  1. Blog nie name Hoi Hoi hehe
  2. owner nye Izlan student UMT ,bdk food tech
  3. tgh busy skrng nie,kalah mak nokk! haha
  4. bdk kajang
  5. rajin jugak komen di blog ku ini :)
Blog Incik Shazmiey
  1. blog die kaler hijau,sweet n simple
  2. ader DSLR,jeles aku!
  3. org sabah 
  4. rajin jugak dtg komen kat blog aku yg buruk ini :)
Blog Adan
  1. blogger otai juga nie
  2. peramah orgnye :)
  3. org sabah
  4. pemilik Blog Aku dan Diriku
  1. newbie lg
  2. baik budaknye
  3. aku baru je kenal,
  4. rajinkan tangan korang pegi klik ke blog die k!

ok2 stop! stop! adwa oi!
x sedar da panjang rupenye blog list aku review
sbb ape aku pilih blog2 diorang nie sbb diorang cool,cool,cool
haa tgk betapa coolnya diorang,klu korang nk lg cool g blog diorang keh! hehe


diorang antara blogger yang rajin drop komen,rajin terjah, rajin bersembang n peramah 
walaupun antara diorang nie da lame dlm dunia blog,da ramai follower tp x sombong..mcm nie la kite mahu!
x rugi berbaik n beramah dgn org lain, org pon suka nk berkawan ngan kite, bertambah kenalan lg kan baru cool hidup :)


p/s : nanti aku listkan blog perempuan pule insyaAllah :)








39 comments:

Raji and Yeen said...

woahhhh thx2 ;D
kebanyakannya ak dh kenal dh pun blogger2 nih ^^
hohoho

Kakzakie Purvit said...

Rajinnya adwa. Kakak pun kenal adwa dari blog Ayie tu.

Good....

one2paii said...

pergh..bapak banyak listing tuh..agak2 gua la..tuh macam listing untuk tapisan jodoh jerk..hahaha

adwafarahin said...

Raji : hehe welkem..konpem la ko da kenal ko da lme dlm dunie blog raji..aku terkedek2 lg

adwafarahin said...

kakzakie : thanx ye kak hehe :)

adwafarahin said...

one2paii : haha byk la gak kan
byk la lu ader ke ptt tapisan buat jodoh..hahaha

khairul akmal bin azman said...

tq..blogger kay biase2 je..
entry ringan2 je.nak senang owg nak bace..hehe..
adwa nye blog pun ok..
entry best2

ibu qaleesya said...

banyaknye blog kena riview..hehehe semoga berjaya

zalizalu said...

erk? blog aku takde!/me takmo ah kawan ~~~!

Unknown said...

hehe..banyaknyer listing blog dia..hehe..
thanks yer adwa..
pasal tempat LI tu..
apik dah dapat satu..kt KL..
thanks banyak2..
hehee

deeya said...

brader kay and brader adan itu cooooool ...! :)

Mohd Hazwan said...

ni masuk dalam list anugerah bintang blog paling popular tak hahaha

adwafarahin said...

kay : welkem :)
btl entry ringan best! senang nk bace

thanx jgk kay :)

adwafarahin said...

ibu Qaleesya : hehe tq :)

adwafarahin said...

zalizalu : aloooo jgn ah majuk nx time okeh!

senyum2! jgn la xnk kwn ngan aku taw!
hee :)

adwafarahin said...

apik pehe : hehe welkem apik :)
oh da dpt ke? bestla

xde hal la apik :)

adwafarahin said...

deeya : yaaaaaaaaaa!!!! diorang mmg cool!

hehe :)

adwafarahin said...

hazwan : erk? perlu ke?
nx year la yer hehehehehe :)

Santan Berlada said...

woa... thanks Adwa...^^
ni bru jer sampai ke kmpung halaman...
adwa pon peramah n suke terjah blog kitorg...^^

adan said...

wah... tengkiu2... terharunyer..

rasa nak daki gunung kinabalu dan jerit...
cik adwa....!! tengkiu...!!! boleh?

btw cik adwa blogger peramah tahu..
sy suka... ^_^

.::: Princess MOMOY :::. said...

wow... dasyat!
memang best dapat iklan di sini
sebab blogger peramah
sebab tu kita pun rasa nak ingin kenal lebih mesra kan
ada blogger yang giler peramah sampaikan kitaorang mcm dah kenal lama

salam kenalan dari momoy. terima kasih sudi visit blog picisan momoy =)
Katak Puru boleh dimakan???"
Lagi BLOGGER DIKEHENDAKI"

YOUsoF said...

Hehe.. MEKASEH²..


siyes kami hargai benda camni.. ;D

adwafarahin said...

Shamsuddin Amin : welkem
waa da sampai kampung da ke??? bestnye

thanx juge :)

adwafarahin said...

adan : welkem..hehe terharu pulak

hahah nk jerit kat gunung kinabalu la kan heheh..tp boleh gak klu nak..hahaha

tq encik adan :)

adwafarahin said...

Shazmiey abdurahman : haha fullamak syg lebey tuh..haha

welkem :)

yup frens 4eva :)

adwafarahin said...

Momoy : hehe penghargaan kpd kwn2
yup blogger mcm nie yg org suka,peramah mcm da kenal lama seronok bersembang


salam kenal dr adwa juga momoy, same2:)

tq sudi dtg blog adwa juga :)

adwafarahin said...

YOUsoF : same2 :)

Abu Bagi said...

wah best thans alot.. suka dgn entry ni..:)
jap lagi free nak terja semua bloglist kat atas..hehe

adwafarahin said...

welkem

ya sila2 terjah :)

adol ihsan said...

Salam :

Adwa, terimas banyak2..

first time blog ADOL IHSAN di'review'kan.. TQ2..

HUHU.... :)

adwafarahin said...

salam

hehe same2 :)

Izlan HoiHoi said...

sentap mak nok~
haha..
thx adwa :)

adwafarahin said...

haha :)

PeNgEmiS dUniA said...

Blog fad xde ke? Hahaha .kiding

adwafarahin said...

fad hahaha next time keh ! :)

~Nabilah~ said...

wahhh!!!rmainyer list die....

adwafarahin said...

hehe x sedar tau2 da taip rse cm panjang pulak bru stop
heheh

Aujinz said...

terbaeklah.. bestnya kena review.. :D

adwafarahin said...

hehe utk kwn2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...