ape ntah tajuk yg sesuai

dr ptg smlm bw ke mlm smpai ke pg nie x siap2 lg keje aku
nek bongkok bdn aku melepak depan lappy nie
tegar btl mata x tido lg

bila kita kene betulkan dokumen yg org buat mmg pening la
klu kita yg buat sendri tau la mcm mne nk btlkan
nie la keje aku dr smlm dok btlkan dokumen n coding org buat
1 org 6 page
group aku ada 6 org
36 docs aku kene btlkan.perhhh
naik juling bijik mata
yang coding error lg haru nk kene btlkan
sabo jela teman...

 anda kini berada di zon "Pening Kepala Adwa"

pastu sume keje lak hempuk ats pale aku
mmg byk lemak gler la
bile aku suh btlkan balik, buat muka ngan aku
anta status skype bkn2
grrr..bole gila cmnie
*bile rse tension cmnie,tetibe teringat mee ayam n cendol..haha

3 hari da tido lintang pukang
mkn x tentu hala
jgn esok lusa mata,mcm mata panda sudah
haru nk elokkan blk nnt

teman da ghase libang libu da nie
jgn la dtg demam,
sume docs nie harap bole setel jup lg kot
nk setelkan keje lain plak pastu

waka waka eh eh la hidup aku skrng
AWESOME!

mmg style gila klu ade button nie dlm hidup :P


p/s : bagi menaik kan semangat aku pg2 nie,aku layan lagu keras2 hoho,bagi terkejut semua deria, laju sket bekerja..muahahaha.*seyes aku da ngantok sgt nie -___-"



26 comments:

Ayie said...

tak comply ke..?? hahahaha.. sabo je le..

adwafarahin said...

tgh bersabo la nie..haihh!

Unknown said...

Be strong yaawWW!! Ganbatte kudasai ^_^

adwafarahin said...

yeah!

tq2!

Santan Berlada said...

kesian adwa...
mesti bdn dah susut dgn keadaan
yg x tentu arah ni...

papepon... smoga keje tu cepat siap...
pastu leh la enjoy...^^

nabila izyani said...

ang hebat coding adwa..hehe

adwafarahin said...

dean : hahah mmg x tentu arah nie
tq2!
harap2 siap cpt gak nie

adwafarahin said...

bell : terer bndnye

aku dok pening pale x nie tang mana lg error aku pon x tau lah..haha

Abu Bagi said...

bagi tajuk hidup aku awesome!! hehe
oh!adwa

adwafarahin said...

abu : haha pon bole jugak kan :)

yeah adwa awesome!

Unknown said...

Oh Adwa...jangan pening-pening...

khairul akmal bin azman said...

adwa handsome?....
baik adwa sweet ker?..
lg ok tajuk tue..

adwafarahin said...

azham : haha x da..da kurang pening2 bile da siap 1 keje..hehe

adwafarahin said...

kay : handsome? wah hebat jugak tuh..hehe

sweet? auww! segan lah..hahaha

*sile tampa laju2,gedik btl..hehe

alexayussida said...

alololo siannyee..hehe buat keje leklok..

best jugak kan klao ade backspace dlm hidup..bahagia:)

DiyanaMukhtar said...

kita bakorrr je yg suka lambok keje tu.. :)

adwafarahin said...

alexa : orite akak huhu
hampir menuju kejayaan da nie :)

tahu xpe..sgt2 bahagia!

adwafarahin said...

yana : ye jom kite bakor je..hahahaha

kejam ko yer

adan said...

perghh.. sangat tak suka klu ada orang buat kerja separuh jalan,selebihnya kita kena setelkan..

sabar er cik adwa.. jom layan lagu hard rock..

goyang kepala~~~ goyang kepala~~~ >,<

adwafarahin said...

tahu x pe adan grrr penat tau huhu

tgh sabo la nie :)

yeah goyang2 kepala~ -___-"

Unknown said...

aihh..adwa sorang jer yg wat?
yang lain tu kemana?haishhh..pok sorang2 kang baru tau

adwafarahin said...

apik diorang kata diorang da siap part diorang so adwa bhgn kumpul sume skali..huhu

kumpul tu adwa x kesa..tp klu bg error tension jgk nk btlkan..huhuu ;(

say to easy=) said...

xmao button backspace..nk button refresh :D..haha..jgn stress2 yah..chill awek!

adwafarahin said...

orite!
bereh awek! :)

rj Etika said...

dengar lagu keras sangat best bile dalam keadaan nak siapkan keje. hahaha. tapi jgn bukak lagu yg kite boleh nyanyi sekali nescaya susah nak menaip. *selalunya terjadik bile asyik nyanyi lagu tu sampai dah tertaip lirik lagu tu. hoh. :D

adwafarahin said...

rj : aah sgt btl! tuh
dengar lagu keras laju je menaip..
klu dgr lagu yg kite hafal habes sume bnd ditaip jd lirik lagu la jawabnye..hhaa

*mane tau nie?..huhu..kantoi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...