double 'L' la ko nie adwa

blk exam laju2 td igt nk rest layan movie jup, tp relax lu lah..hari maseh muda lg. :P

dok dlm dewan exam cm dok dlm peti ais,sejuk gilo..yg aku asyik lupe je bw sweater,bdk2 yg pakai sweater pon da mcm tugu negara apetah lg aku pakai bju kurung je..bape kali benti menulis ntah, tangan keras sejuk..huhu

blk exam,aku tgk sorang sorang afundi keluar kolej..heret beg pegi bus stop, ader yg parents dtg amik, ader yg dok sibuk letak beg dalam kete,..sepanjang laluan kebilik,aku melalui lorong2 yg sunyi *aicehh haha kiri kanan bilik da kosong..aku??? haihh sabo jela, ade 1 paper lg pastu yeay! x bole balik! sbb ader short sem muahahaha heaven bhai! -,-'

aku nk start packing barang pon xde hati,sbb packing barang bkn nk balik tp packing tok merempat lg di sini :'( haha loser nye aku rse -___-'

skrng nie ade hobi baru pulak..asal bosan je aku g kutip baju2 kotor g basuh..asal bosan je g basuh baju..hahah lagi double loser aku rse -___-"



yes u are adwa!



p/s : ape yg dpt meng-awesome-kan  hidup aku hr nie ialah cendol :)

35 comments:

Santan Berlada said...

asal kata loser plak...?

best ape basuh baju...
ak pon klo bosan akan basuh baju walau sehelai...
gune mesin la tapi... hahaha

adwafarahin said...

haha loser la dean, org bosan buat bnd best nie g basuh baju

hahaha basuh baju pkai mesin mane aci la!!
adwa basuh pakai tangan...

Santan Berlada said...

ala...
blog kan ade...
pe lagi... jom blogwalking... haha

basuh tgn la best...
bersih je dri gune mesin...
tapi tgn jd x elok la.... hehe

sasa said...

hehe.amek short sem pulak ??ehehe..
kesian..sabar ae..ngee..nak study nie.kunun...bye adwa

faiz said...

asal ade baju je basuh...asal basuh je ade baju..hehe

DiyanaMukhtar said...

pe kata kau basuh baju aku? :p hahaha

adwafarahin said...

dean : jemu jugak blogwalking je memanjang kan hihi

mmg best, bersih!
hehe bese la tuh tangan kasar la sket :)

adwafarahin said...

sasa : aah kene amik short sem huhu

tgh bersaba la nie..okeh g study! jgn kunun2 je taw hahah

adwafarahin said...

faiz : hahahaha tu la pasal asal ade baju je basuh asal basuh je ade baju..hihihi

adwafarahin said...

yana : aku hanya mampu basuh baju ku sendri je hahahah

Abu Bagi said...

hahaha..bagus..basoh la jugak baju2 kotor rakan rakan blogger..keh keh..

adwafarahin said...

abu : BHAHAHAHA manyak cantek punye permintaan ye :P

Haikal Blank said...

oii...ko dah abeh exam, aku lak start...tapi pape pun aku tak study lagi nih...adoyai...

Unknown said...

Loser pe kebenda.. elok lah tu maen basoh2 baju bagai.. haha XD Alahai.. cian beno rupenye sampai bosan tak taw nak wat pe.. sabo je r eyk.. haha..

adwafarahin said...

Simpleblanklife : oit2! p study cpt..hehe cpt2! jgn mls..nk exam da nie

adwafarahin said...

shezwan : hehe loser la tuh org lain de bnd best nk buat,awk g basuh baju bile bosan..haha

tgh sabo la nie..hee :)

nabila izyani said...

adwa meyh kutip baju aku lak...haha

adwafarahin said...

aku kutip ko basuh eh..haha

adwafarahin said...

yeay! ade org rindu! hehehe :) *gedik

huhu x bole balik la short sem :(

haha xnk..bsuh baju adwa jer..bluerkk!
:P

Unknown said...

hahaha..namapk sgt budak ni pakai baju kuat ngat..hari2 basuh..

aQimie Ceplos said...

ad : ahahahha!! physco kan bile tgk budak2 lain da balik.. ni tadi romates kite baru kemas2 buku. kite? huaa! lagi dua paper =.=

adwafarahin said...

hahaha well pompuan besela..koto sket konpem la basuh
bkn mcm laki pakai 1 baju berhari2

lalalala~
*sile jgn fire adwa,ampun!

adwafarahin said...

qimie : mmg sgt phsyco woo huhuu nk blk jugak!

tambah2 rumet blk lg physco gila..huhuhu

sabo je la ye..gud luck utk 2 paper tu lg k..adwa lg 1 je lg hee :)

Ayie said...

dable like utk entry nih.. err, padan muka anda.. MUAAHAHAHAA..

adwafarahin said...

terima kasih ayie :)

anda mmg seorang yg jujur! sye suke
-__-

~RizaL~ said...

rajin btol basuh bju.. nak wat part time x..?? dlm blik ni bnyk baju tak terbasuh.. hehe

adwafarahin said...

err???
buat part time lain bole la..bsh baju ampun x mahu..hehehe :)

IMANSHAH said...

asal bosan je basuh, asal basuh je bosan;;

adwafarahin said...

hahahah teruk btl hobi ini

:P

Penyu said...

tolong basuh cengkerang penyu leh?

adwafarahin said...

oh kami ada menyediakan 3 jenis berus
encik penyu boleh pilih yang mana suka

a. berus kain
b. berus sabut
c. berus jamban


hahaha sila byr di kaunter depan,terima kasih, sila dtg lagi :)

Santan Berlada said...

abu minta basuh baju...
jgn layan adwa... hahaha

adwafarahin said...

hahaahah kejam ye dean

:P

adan said...

adwa.. tolong basuh kain saya boleh.. hahaha... ayat tak boleh blah.. "macam tugu negara" hahahha

adwafarahin said...

adan : hahah tp seyes adan,sume org jadi batu mcm tugu negara sejuk sgt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...