gua tau hidup gua bosan

jumaat
- kelas
- library *erk? hebat sgt ah tuh? aku bkn suke2 pegi sne klu xde esaimen, pnjm buku law ye..kerja!..kerja!
- ptg tgk movie,pastu movie tgk aku

sabtu
- basuh baju
- kemas bilik
- start bace buku law,pastu die bace aku smpai ptg
- ptg membe call, kua g jenjalan, fully support huhu :D
- mlm abg anta Weelo bg adik die pkai :) , tengs brah!


bole bayang x bile budak IT baca Law -___-"

ahad
- basuh harta kesayangan
- bw Weelo isi minyak
- esaimen 


harta kesayangan..sidai dlm bilik slmt sket, sia2 klu kene rembat, beli mahal.
buruk2 pon harta aku


isnin
- bgn pg kemas bilik
- kul 10.30 gerak library, bncang sal keje


merempat kat lantai,penuh library rini


selasa
- xde pape plan lg sbb sknrg btl2 tnggl aku ngan kwn aku je..kami 2 je rumah jauh, so x blk la..esok last day cuti n mlm aku tggu kepulangan rumet aku :D





p/s : yup, hidup gua bosan kan..sekian :P


46 comments:

Aisyah Aina said...

best la tu....
hidup gua lagi bosan :(

adwafarahin said...

aisyah : hahah kita serupa ja

faiz said...

mmg sah suke tido ni..heheh

adwafarahin said...

citt! kantoi suda

nie simptom org bosan harap maklum yer
hahaha

Unknown said...

uik..jangan la kater bosan

Unknown said...

hehe, tunggu kte blk ye ck adwa, hik3.. :p

rj Etika said...

fuiyooo!!! selalu lepak library tuh. hahahah.

Ayie said...

wow.. bosannya hidup ko.. hahahaha.. *tapi better dari tensen macam aku.. =.=''

aNiss :):) said...

okay lah tu adwa.. aniss lg bosan... 24 jam ngandap lappy.. kalau tak, tido jer keje =) hehehe =)

pissst, ingat ape tadi harta kesayangan tuu... :P

pissst pissst : tapi, lepas masuk matrik, konpem hidup anis tak lagi bosannn =) kan?? hehehe...

hikmah128 said...

hahaha buku yang baca dwa sampai petang erk

Mohd Hazwan said...

baca jangan tak baca buku tu...hahaha

Unknown said...

oits, mcm tu jer ker sharian..lala btw, budak it pon kne bce buku LAW ea..kuikui

najihah sahami said...

haha..samala.lebih2 lagi exam dah habis ni. serius bosan giler...urghh..

iekaaa said...

hidup mmg kdag2 bosan..eh, slalu la jugak bosan.. tp xpe, live life to the fullest ok :)

Anonymous said...

aku sabtu, ahad, isnin... tido ja
lg bosan

adwafarahin said...

apik : seyes bosan kowt :(

adwafarahin said...

rumet : yerr sye tggu kamu la syg! :)

adwafarahin said...

rj Etika : lepak library bile keadaan mendesak jer..hahahah

adwafarahin said...

ayie : aku pasrah je hidup bosan dr ko hidup penuh tensen
BHAHAHAH

*no offense yep ^^ chill sajo :)

adwafarahin said...

aniss : erk> ok hidup adwa xde la bosan dr aniss ye dak

haha itu harta kesayngan tuh, dilarang usik miahahaha

yup nnt aniss masuk matrik xkn bosan sbb aniss akn busy :P

adwafarahin said...

hikmah : haha itula adwa buku yg bace die :P

adwafarahin said...

wan : ooo gelakkan yer..tau la da abes exam n seronok berjimba2
ok tape2 mase adwa akn tiba nnt..hahaha

adwafarahin said...

ayie : ye mcm nie la seharian @_@

tension btl bile budak IT pon kene bace law huh!

adwafarahin said...

najihah : yess! ader geng hehe :P

adwafarahin said...

iekaa : yeah!
just live ur life kan :P

adwafarahin said...

aimi : ok tu sumpah lg bosan

YouSOF said...

Lagi bosan orang kat luar yang takda 'hidup' tu Adwa.. So keep positive ok. ;)



Buruk² harta, tetap jadi kesayanagn kita kan.. Tapi masa belajar dulu gantung jeans dalam almari pun lesap jugak, dia tinggalkan tali pinggang je.. manusia²..

adwafarahin said...

YOUsoF : aah btl gak tu kan hehe tengs kamu! ^^
adwa akn keep positive :)

ye buruk2 pon harta kita kan

cess itu mmg x guna punya olang smpai hati gila!!

manusia2...

Unknown said...

biasalah . masa kerja nanti lagi boring . pagi keja , petang balik . dah tu buat kerja yang sama . grr ~~

adwafarahin said...

tia : hehehe yeke..ok adwa bersyukur :)

Unknown said...

meh apik naik kl..kiter kuar jom

adwafarahin said...

apik : jom2..tp bg tau awek siap2 dlu :P

adan said...

adwa.. hidup saya.. bangun g kerja.. cukup masa balik kerja.. hari2 macam tu melainkan cuti..

cuti dok umah tade teman kuar jalan2.. kira adwa lagi best ada kawan jalan2///

say to easy=) said...

wey cyberlaw best dowh!!dulu awek penah ambik time sem 1 deg.seriously, best giler!!!

adwafarahin said...

adan : ok adwa bersyukur..hehe :)

adwafarahin said...

awek : tp adwa rse bosan -___-"

Miss Shikio said...

amboih.. siap buat jadual ehhehe~

kompem pointer tinggi :p

Abu Bagi said...

nnti awak akn rindu kehidupan mcm ni..caya la..

adwafarahin said...

jue : sila jgn terpedaya ye dgn jadual itu hahahaha

adwafarahin said...

abu : yep maybe :P

Santan Berlada said...

btul kata abu tu adwa...

ok la tu...
dean ni asyik blog je klo x de keje...
skrg ni je bbz pindah kan brg...
skrg dah ok sikit...^^

Anonymous said...

chemay lepak libry time study week je..
heeee
:)

adwafarahin said...

dean : yup maybe adwa akn rindu nnt

sian dean mst penat kan pndah rumah
adwa penah rse kot huhu

pasnie bole la berblogging blk :P

adwafarahin said...

chemay : adwa pegi klu keadaan mendesak jer..hahah
*teruk btl :P

Alif Haris said...

woah budak IT upenye .. hehe .. kt mane ?

adwafarahin said...

alif : adwa student UKM :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...