aku xde idea menulis lah :P

5 Tarikh Penting
  • Hari Jadi Abah
  • Hari Jadi Mak
  • Hari Jadi Abang
  • Hari Jadi Adik 1st
  • Hari Jadi Adik 2nd 
*skema kan aku?..hee :) but seriously..nie org2 penting dlm hidup aku,xde dorang..aku bole mati kot


5 Perkara dibuat Semalam

  • esaimen 
  • tepon mak bg tau x jd blk minggu nie *gua pasrah..sadis :(
  • g pasar malam beli nasi lemak pakcik gelabah :P
  • g beli barang2 nk msk spegati *aku belasah eja je
  • mcm bese layan movie *alih2 movie tgk aku jugak


5 perkara yg buat ko gembira

  • bile tgk org yg aku syg gembira *skema lg
  • bile xde esaimen
  • bile dpt blk penang
  • klu abg aku bg pinjam moto *senang aku nk gerak mse short sem
  • bile skype ngan mak abah aku *wooaaaa tetibe nk skype skrng T_T


5 sbb jawab soalan

  • sebab 
  • kene
  • tag
  • ngan
  • shezwan *hahahaha, aku x tau sbb ape la der -___-"


5 kawan yang di tag

  • brader sweet Adan
  • brader yg rajin ajak aku mengopi n mengeteh, Dean hahahha
  • brader yg kate aku suka merapu, Ayie -___-"
  • brader yg agak2 sengal ubi sket , Abu..bhahaha abu jgn mara2 naa 
  • gadis yg berkenan jugak ngan MeeMoo aku, Amna hehe :)
*erk? sume name huruf A la kan..adakah aku suda terkena badi huruf A.oh! tidak..kebetulan je ye,name sye huruf A juga :)




p/s : mata da semakin sepet,mntk dipejamkan..smlm x ley tido..panas btl cuaca skrng -___-

20 comments:

Aleen Aiden said...

alaa..alin frust xde name alin...hu3 :P

adwafarahin said...

erk? nx time okeh?

*alamak abes la aku klu de 10 org huruf A cmnie hahaha

Ayie said...

warghhh.. nantikan kemunculan entry aku.. MUAAHAHAHA..

Santan Berlada said...

yey... kene tag...^^
thanks adwa...
gud luck..!!!

adwafarahin said...

ayie : hahaha yee aku akn menanti kemunculannye! :P

adwafarahin said...

dean : hahaha suke ye kene tag

welkem dean!

Unknown said...

Baa~ CAK!!

A untuk Azroy!!

mykhalis said...

knape pakcik nasi lemak tu gelabah??

amna said...

jawab soalan yang sama kan?
btw, thanks adwa ting tong ^^

p/s : effect MeeMoo awk tu cun tak? nak try nak try !

adan said...

thanks tag.. dah join..

adwafarahin said...

Azroy : yeah!

adwafarahin said...

jhalis : hahaha sbb pkcik yg buat nasi leamk tu sgt gelabah :P

adwafarahin said...

amna : aah jwb je yg same

welkem amna :P

opkos la cun hahaha

adwafarahin said...

adan : welkem adan :)

Abu Bagi said...

keh keh..kadng2 mmg sengal pon..hahaha

ubi tu ape?
*bongok sat..:D

adwafarahin said...

cett abu buat lawak antarabangsa pulak :P

Abu Bagi said...

ha!! komen aku kat sini dah hilang,,pgi cari cepat..hahaha

*sengal sat!

adwafarahin said...

abu : wuarggghhhh!! abu dera suh p cr blk komen die bg

*bkn mmg slalu sengal ke? hahahaha

faiz said...

bile takde esaimen baru gembira..heheh

adwafarahin said...

hahaa student slalu cmtu lah..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...