terharu :')

rumet aku blk td trus bg aku makan
haha, best kan rumet aku?
mak rumet aku bekalkan ikan masak sambal n nasi panas
sambal mmg febret aku :)
rumet aku ckp "sori ye ader ikan je"
aku x sangka mak die siapkan bekal nk bg aku mkn
seyes aku x kesah pon ikan ke lauk lain ke..rezeki tuhan bg, Alhamdulillah
n rumet ade bg kek pulak mcm kat bwh nie
kek lobak, atas die ader cheese..febret jugak hee :)

TENGS RUMET!! :)



nie kek kakak rumet aku yg masak,sedappppp wooo!




p/s : seyes bile rumet bw bekal yg mak die masak nie, tetibe aku rindu mak sgt2..rindu masakan mak..lamanya masa bergerak..rse lmbt sgt nk 26/6 :'(


62 comments:

Aisya J said...

waaaaaaaaaaaa bestnya carrot cake!!!!!!!!!! dkt spore ada satu kedai ni carrot dia pergh! HAHA :p kalau balik sana je beli tak ingat dunia! :D

adwafarahin said...

aisya : mmg best pon hee :)

kenyang ^^

adan said...

sabar je adwa.. balik kg nanti makan puas2 masakan mak tu..

fathiah said...

best nye. kalau rumah dekat best r, blh selalu balik n boleh selalu bwk mknn kat rumate :)

faiz said...

xpernah mkn kek lobak..

cik fikaa said...

bagusla de roomate macam tuh ..
hehe :)

mykhalis said...

amboii..baiknye rumet..jeles nie!!

khairul akmal bin azman said...

bagusnye rumet 2...
kim clm kat dia..hehe..
(sebenarnye nak kek jew)

Fadzli Amir said...

Teringin nak bawak bekal yg mak masak...hehehehe

ZORA said...

sdapnye rumet bg mknan...2 tandanya org sume hrgai kamu la...:P

adwafarahin said...

adan : yep orite adan ^^

adwafarahin said...

fathiah : hehe tu la untung adwa sbb rumet dok dekat jer

bole slalu bw blk mknn hehe :P

adwafarahin said...

faiz : try la sedap taw! :)

adwafarahin said...

mishh : hehe bagus kan rumet adwa? hehe
syg lebey nie..haha

adwafarahin said...

khalis : yep rumet sye mmg baik hehe jgn la jeles :P

adwafarahin said...

kay : hahaha mmg la

erk?kim slm x ikhlas je? hahah

adwafarahin said...

fadzli amir : hehe sama la cm adwa :(

adwafarahin said...

zora : yer sedap sgt!

hehe ye sye tau ^^

aQimie Ceplos said...

WAAA..~ jeles ni. nak romate cam romates ad la. ahah! sem depan kite satu bilik blh?? hehehe

cik sakdi said...

eh adwa, adaa ke carrot cake? siyes xpenah makan n xpernah rasa n xpernah jumpe. hihi nakkkkk!

adwafarahin said...

aqimie : oo nk rumet skali
xde hal lah
hahaha :P

adwafarahin said...

sakdi : aah ader carrot cake..sedap tau :)

nk? da masuk perut smlm dah heheh

aQimie Ceplos said...

HAHAHA.. lepas ni saye kene rajin blaja pakai showl la kan?
main belit2 woo best tu ;D

adwafarahin said...

oit sentap nnt ooooiiii!

nnt kene banned x tahu yep kutuk2 pompuan bershawl..haha

Miss Shikio said...

waahhh! Jue penah mkn kek lobak ngan cheese tu! sedap gila!!!!

tiba2 terasa lapar kek.. T____T

Abu Bagi said...

best gile dpat roommate mcm tu..haha
aku nak jugak satu..keh keh

Unknown said...

hhahahaa.. wah, de entry psal kte nih, heee.. no hal la bwk mknn tuh, bkn ssh pn, mmg mak msakkn slalu, hik3.. same2 rumet!! :)

adwafarahin said...

jue : yep sedap die mmg giler taw..hahah

ok lari laju skrng cr kek lobak!

adwafarahin said...

abu : yeah best2!

nk satu ape?
kek?
rumet?

hahahaha

adwafarahin said...

rumet : hehehe terharu x?
haha

tq again taw! ^^

Ze_Mhis said...

cis... jelas ternyata kesedapan itu.. saje buat gua lapa.

terbaru:
1. GUA TAU GUA EMSEM BILE PAKAI SPEK jangan.jeles.okeh
2. WOI MAKAN LA... GUA SUAP NI.
3. Budak Celup 22
4. JAHATNYA KAMU!!

adwafarahin said...

piah : errr sila jgn jeles yer..hahahaha

Siti Aziz said...

baik ati punya rumet.. ^_^V kim salam 1 lori.. ha3

adwafarahin said...

siti : haha yeah!
die da jwb salam anda ^^

czueka zulaikha said...

muahaha best nya..
tu yg syok kalo mbe balik uma kte stay hostel
diorg bawak blik mknan bnyak wooo

Anonymous said...

blh lah aku jd rumate kepada rumate ko sebab aku nak makan mcm tu

Izlan HoiHoi said...

owh kek carot tu mmg sedap, kalu lan blk umah mmg suh mak order..hehe
tp rasernye atas tu bkn cheese, die mcm cream yg kesusuan skit (haha x taw nak explen)..hehe

adwafarahin said...

czueka : haha tau xpe..kenyang seminggu hehe :)

adwafarahin said...

aimi : x bole2 nnt aku xde roomate la :P

Momok Nadim said...

huhuhu2x...mok tak dapat nak tulis kat chatbox..btw, sedap makanan yg ur roomate bawak tu..:)

adwafarahin said...

izlan : hehe tp nie sedap sbb de rse manes2 n masin cheese
sedap sgt! :P

adwafarahin said...

momok : sedap sgt!

Mohd Hazwan said...

best nya dok rumah makan masakan mak.. hehe saje nak bagi jeles

adwafarahin said...

wan : sgt kejam di situu!!!!

Mr iz said...

wah sungguh baik nye dia dan juga mak dia...beruntung dapat kawan yang sentiasa ingatkan kita....he he he...

Santan Berlada said...

ak dulu slalu bawak durian tuk rumet ak...
hehe
maskan mak la paling sedap ka...^^
rindu mak juga... huhu

zacky786 said...

waa.. nampak menarik.. :) kek rumet ? nk try cari la kt kdai kek.. huhu xpernah mkn

Anonymous said...

besttt nye dapat rummet cam tuhh..
:)

Unknown said...

hehe..rilek2,,
nanti boleh la balik makan puas2..biar gemok sikit yer adwa

adwafarahin said...

mr iz : ye rumet sye sgt baik!

yup beruntung lah sye :P

adwafarahin said...

dean : erk? bw durian ke? hahaa adwa kureng sket mkn durian tp still mkn lg

yup xde sape bole lwn masakan mak masing2 kan

haihh rindu rumah sgt2 :'(

adwafarahin said...

zacky : yep seyes menarik

nie kek lobak namenye..try la cr nnt yep ^^

adwafarahin said...

chemay : harus lah best hehe ^^

adwafarahin said...

apik : lmbt lagi la

mkn pon bkn nk mkn puas2,rindu mskn mak je..xnk la mkn byk da gumuks nie haaha :P

farah wahedda said...

waaahhh seaapnye sambal...takpe2 t balik kg makan la puas2 masakan emak ye ^^

adwafarahin said...

farah : sedaaaaapppppppppp!

okay huhu :)

mykhalis said...

bukan senang kan? khalis dulupun ada rumet terbaik jugak..tapi dah putus dah bile tamat belajar..

adwafarahin said...

khalis : alaaa sedeynye..
adwa beruntung dpt rumet ngan die
sbb sblm nie rumet adwa sume x ok

Arief Arf said...

fuyoo untung dapat roomate best camtu. nak sket carrot cake!

adwafarahin said...

arief : nk siket? da msuk perutla..haha

Ayie said...

wow.. makan free.. i lolike.. hahaha

adwafarahin said...

ayie : sape yg x lolike mkn free

hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...