ini untuk mereka yang teristimewa

Terima kasih buat semua guru2 aku dr zaman tadika smpai zaman universiti nie.
tanpa mereka semua, im nothing!
betapa besar pengorbanan mereka mengajar aku x pernah jemu.
tanpa mereka aku xkn berada di mana aku berada sekarang. :')

dan buat yang teristimewa, 2 org guru yang sentiasa berada di hati selama-lamanya
yang sentiasa menyokong,
yang sentiasa memimpin di saat aku jatuh,
pemberi nasihat di saat aku lemah,
pemberi semangat utk aku terus maju,
Mak n Abah
Guru yang x pernah jemu mengajar erti hidup di dunia x lupa juga hal akhirat
penuh tabah dan sabar mendidik kami
penat lelah mendidik anak2 mu ini sgt2 di hargai hingga hujung nyawa :')

Terima kasih sgt2,
saya sayang anda semua! :)



SELAMAT HARI GURU
16 MEI 2011

30 comments:

SoLy SoLicious said...

selamat hari cikgu mak abah.. heee

aNiss :):) said...

rinduuu cikgu sekolah... apa pun, mak ayah tetap guru paling baik...huhuhu =)

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

cikgu adalah terbaik!!

nanad said...

auwww~ :)

Shahrul Izwan said...

selamat hari guru! :)

zora said...

yeahhhh..jasa guru tetap dikenag....samat hari guru.....:P

faiz said...

selamat hari guru..

ABU said...

slmt hari guru semua..:D

farah wahedda said...

SELMAT HARI GURU ^^

cucu umie said...

ibu bapa kitelah guru yang paling mula-mula sekali mengajar kita..mengajar kita duaniwi dan ukrawi..

Abang Stalker said...

saya sayang guru2 sy juga! ;) slmt hr guru adwa..

Mr.Thinker@Ali said...

Slmt hari gutu tok mak abah adwa dan juga mak ayah Thinker. ^^

Fadzli Amir said...

Ye gakkan..tak terfikir lak mak abah....tapi diorg lagi cool sebagai mak abah...hehehe..apapun selamat hari guru..!!!

Shamsuddin Amin said...

mat hari guru adwa...
x kire sape pun yg mengajar kite
dia lah guru kite...^^

deeya said...

dya pun cikgu taw .. wish la selamat hari guru kat saye jygak ! hahakz !

zacky ~786~ said...

rindu cikgu2 sume.. rindu mak ayah.. rindu kg.. waaaa

Miss Shikio said...

guru pembakar semangat begitu juga ibu dan ayah

selamat hari guru! :)

nabila izyani said...

selamat hari guru

cik teyn teyn said...

rindunye kat cikgu2 zmn skola. hehe

hi join you here. keep in touch ye.

kiz said...

belajar tanpa guru..umpama berjalan dengan mata tertutup..selamat hari guru..

Shamsuddin Amin said...

ni yg basic...

1/2cup unsalted butter...
4cup gula
1/4cup susu

whisk butter till light, pastu masukkan 1cup gula... whisk 2 minit.. masukkan 1cup gula n setenga susu, whisk 2 minit... masukkan 1cup gula n baki susu... whish lagi 2 minit... masukkan 1/2cup gula then whisk lagi 2 minit... klo rase dah stabil n manis stop n deco... klo rase nak lagi stabil or manis... masukkan lagi baki gule....
slmt mencuba...

adol ihsan said...

Salam..

Berayat-ayat pulak cik adwafarahin kita ni..

Hehe..
:)

ABU said...

adwa ko nak masak ape tu..mintak resepi drpd SA..hahaha..dah siap bagi aku rasa..foodtestr, aku la yg paling sesuai..hahaha

adwafarahin said...

abu nieh klu bg mkn sume kang adwa habuk pon x dpt
citt!

BHAHAHA

mykhalis said...

a'ah..betul tue.. ibu dan ayah kita juga guru..kan?

adwafarahin said...

yep btl! :)

NuSaNa NoSa 91 said...

selamat hari guru~~ ^_^

apik pehe said...

hehehe..bagusnyer dia ingt cikgu2..hehehee...

YOUsoF said...

Bukan guru : Selamat hari guru Cik Adwa.. ;)



Ibu bapa adalah guru pertama yang bertanggungjawab menjadikan kita sebetul² manusia kan.. sangat besar jasa mereka..

adwafarahin said...

YoufoF : slmt2!

yep sgt besar kan jasa mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...