die kata gua garang,ciss!

weekend aku kali nie mmg totally rare,haha. sbbnye smlm aku jd tutor utk ajar membe aku blaja motor.amcm? epik bukan? ayuh kita mulakan..

nie anak murid gua nama die Murni
harus bergaya otai ala2 mat rempit padahal nk terkincit cuak bw motor haha :P

aku nie bajet jer ajar org bw motor padahal aku sendiri pon xde lesen haha. sbbnye abahanda ku x bg anak perempuannya nie bw moto,"angah amik lesen kete je" ."baekkk boss!"

ok sambung blk. sblm ajar anak murid,harus g isi minyak dlu.pape hal mse ajar anak murid x cuak minyak tade.oh! sblm terlupa nie bkn moto aku,tp moto membe aku nama die yana yang pulang menemui keluarga terchenta dan aku di amanahkan utk jaga motor die. *sile baca dlm 1 nafas saje

sesi mengajar nie amik mse dlm 35 minit saje..aku dok bergambo, anak murid g la meraban merata kehkehkeh.slps 35 minit alhamdulillah xde siapa yg tercedera dan kami sambung bergamba berdua pulak :P

aku n anak murid bermata 4
*yes im d'awesome :D

confident mau ada even muka x lawa
ingat ye anak2..confident! :D

sesudah mengajar harus meraikannye dgn berbelanja di pasar malam seksyen 16 Bangi. kami meraikan kejayaan murni membawa moto dengan hanye membeli Spicy Chicken Uncle Bob dan juga bnd yg paling di rindui bila aku di Penang ialah Nasi Lemak Pak Cik Gelabah..yahooo!! dpt mkn jugak akhirnya wee~

terimalah sebuah video budak baru belajar moto. sblm tu aku nk mintak maaf sbb suara aku sgt annoying dlm nie ok..abaikan je taw!


video

murni : aku x dgr pape pon ko ckp mse nek moto td,bile tgk blk vid nie, garang nk mati ko ajar aku ye!
aku : mmg kejap lg mkn PANGG!! jugak bdk nie -____-



p/s : bile bace blk mcm skema gile aku taip! hahaha

23 comments:

aiEz said...

err yg mengajar pulak xde lesen,hehe...xpe janji dah pandai dah bwk motor anak murid tu,aty2 ye..hee..;)

Abg Stalker said...

cool..org xde lesen ngajar org. :P ank murid mke bajet otai motor.hahaha..kim slm ank murid ye ;)

Addin said...

hahah orang yang takda lesen menagajar , memang awesome ! ;)

Anif Abdullah| AA said...

haha.. kasi balik motor den!! ^^
hata-hati ajar anak orang tuh ya cikgu motor.. :P

EpoLįƒ¦Kekunangpelangi said...

Nak ajar orang biar tegas, supaya esok dah pandai tahu siapa yang ajar itu berjasa lebih dari yang akan datang. kan?


psst.. jom merempit. ;p

amir aizat said...

terbaikk lah !!

yua said...

haha boleh plak cenggitu.. xdaklesen, berani plak ajaq cik murni.. hahaha

cha zainol said...

hahaha. xda lesen. cool :)

wann afzan said...

tolong ah ajar aku pulak. tapi aku neves!! hari tu mai nak ajar aku bawak skuter pun aku neves!!

Ezad Skytech said...

haha...macam mana ni yang ajar pon takde lesen....tak bertauliah pengajar ni..haha...

nape tak ajar buat conner baring..? heee~

Azham Vosovic said...

weh...ada nasi lemak tu ker?

kena g cari ni huhuhuh

smilenajah93 said...

haha ! pandai2 jepp ! :P

syakey said...

ni kira tahap pro habissss la ni ajar orang bawak moto tapi snirik takdak lesen. HAHA

Fara E's said...

ajar la gua jugak , haha

aQimie Ceplos said...

hahah! adwa da blh jadi driving consultant da.
pasni bukak egensi amik lesen ea ad? :D

adwafarahin said...

aiez : hehe xde lesen tp cm da pro :P
otite! akn hati2

abg iz : ok akan sampaikan :)

addin : awesome sgt! :D

AA : yep baik!!

epol :yep btl2!
*jom2!

amir aizat : :D

yua : aishh harus brani :)

cha : yeah! i'm cool!

wann : jom aku ajar ko plak!

ezad : x bertauliah tp berhati2 tau hehe..die blaja corner pon keras mmg x bole baring la :P

azham : ade2 meh2 dtg bangi

najah : :P

syakey : mmg pro da nie :D

fara : moh la skrng! HAHAHA

qimie : tu la ade gak perancangan tuh haha

ABU said...

ha ajar aku jugak hahaha
weh! nak jugak nasi lemak pak cik Gelabah..
*laju je kalau bab makan hahahahaha

APAN said...

haha...mcm ni pun boleh ye...kira ebat la ko jadi tutor...
tpi gaya membe ko tu mcm da boleh bawak je...mungkin sebab area lapang kot.tapi kat mne tu?lapangan terbang ke?lapang semacam je.haha...

aisya said...

haha.. baru semalam jumpe pakcik gelabah.. rindu wooo nasi lemak die..

Bella Bell said...

aku suka ayat kau.. confident :)


errr.. aku mmg baca satu nafas je untuk ayat yg ko suh aku baca satu nafas tu..


haaaa.. semput... hehe~

YOUsoF said...

Hehe. Kalau nak ajar orang memang kena banyak SABAR... kan. ;D


Teringat masa baru pandai bawak moto dulu, pantai mak suruh pergi kedai.. Pantas je!

amna said...

dialog abah cik adwa sama cam abah den yugop. sabo yola~

ade2mama said...

law aku..aku crik org lain yg ajr kn ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...