Masih

Masih ku tak berdaya
melupakan mu
dihatiku berkata
apakah sebenarnya cinta
di hati ini
hanya mainan semata


Namun kau tak mengerti
apa sebenarnya yang telah terjadi
di diri ini

Kau yang masih di hati
tidak terdaya untuk mengundur diri
dari mu


Setelah engkau pergi
tiada apa yang ada di diri ini
kuharapkan kau berubah hati
semoga kau akan kembali di diri ini


Artis : Flop Poppy




p/s : ptg2 hati gua rapuh plak bile dgr lagu nie..erk?

19 comments:

Shazmiey Abdurahman said...

adwa!! aku minta maaf..dah lama tak jenguk belog engko :(

cik sakdi said...

kau jgn sedih2 n rapuh2 hati. aku ada hehehe

aiEz said...

aie melayan perasaan lyn lagu ni,mmg fev kumpulan flop poppy ni..:),serak2 basah suara..

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

sgt menyentapkan!

ghost writer said...

lama tak dengar lagu nih.dulu tahun 2005 pernah beli original CD dowang.

ABU said...

adwa abu dah dapat balik blog ashgive.com yg hilang sejak smalam tu..
ah cuak aku...
thanks adwa..bgi sokokngn moral ;)

btw, napa lagi sedih2 ni..aku layan dowh..terus sambung spiker besar..hahahaha

Azham Vosovic said...

sedap gak lagu ni hehehehhe

Umie Artoqiemie said...

la lirik lagu ghupenye!

Umie Artoqiemie said...

eh, lupa nak cakap kau jiwang gila haha

chemay said...

adwa tunggu someone?
:(

miratun madihah said...

lagu ni best woo

Rtp Farra Arisha said...

ingatkan poems tadi. rupanya laguuuu ;)

adwafarahin said...

shazmiey : hehe x pa la aku paham bah ko bizi

sakdi : hehe aku tau ko ada :)

aiez : hihi tau xpe :)

abg iz : jgn sentap nok!

GW : hihi layan kot lagu nie :)

abu : bhagiakan dpt blk blog? hehe
welcome abu..xde hal la hehe best la lagu nie

azham : yep btl2!

umie : yep aku jiwang..kadang2 jer -___-

chemay : yup i do wait for someone

miratun : tau xpe :P

faiz said...

dah lama xdgr algu flop poppy ni

Aisyah Aina said...

tiba2 nak keluar hingus dengan air mata bila dengar lagu ni :D

delarocha said...

masih teringat cinta pertama

YOUsoF said...

Fuhh.. Ini lagu yang berat bagi mereka yang mengharap.. ;)

ade2mama said...

dalam aty ade taman ny heehh

zOrO said...

best lagu ni..huhu..syahdu gak kekadang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...