hr minggu weyh!

today sleep over with my favourite girls! yeayy! hehehe..lama dah x buat sengal2 gini..gigih angkut tilam..tp bkn jauh pon..sekangkang x sekangkang kera jugak la dr bilik aku ke blk kwn aku nie haha..

my workstation.
erk?
segala bedah aku angkut  dtg blik kwn aku nie..sebaik tuan bilik redha je dpt membe penakut cm aku nie haha . well pompuan mmg gigih buat bnd2 gini :P..oh b4 dat, rumet aku xde wee~






happy weekend peeps!



p/s : ok nk smbung kelas menjahit.wow! perempuannya adwa mlm nie.eh okbai!


18 comments:

Faaein Talip Roy said...

dah agak dah.. selalu bila roommate tak de.. memang fenomena ni sentiasa berlaku.. hahaha.. pengalaman.. tapi bukan aku.. kawan akulah dok menumpang bilik aku.. aku memang redha aje.. hahaha.. ^^

Shawn Razaleigh said...

tu penyapu terbang ke? pinjam!











hahahaha

Fara E's said...

weyhhh , aku ta pnh pun buat cm nieyh T.T

duduk nan mak kan , haha

si robot comel said...

eh samalah,tapi kitaorg tak angkut tilam,angkut bantai dgn selimut.hehe.

wah,boleh lah tempah baju nanti :P

aReLaN said...

hahaha...rjin gler mengangkut.xprnh buat lak wlupon dlu hmpir tiap2 kli wiken housemate tkde.lg ske dok sorg.nk buat pape pn xksh.

cucu umie said...

ayie tido sorng juga..roomates xad...haha

aiEz said...

tido la tu,sembang2 sampai leka,hehe..;p

syafiqakarim said...

jahitkan baju kite.haha

haha.ktorg xpena buat cmni

Abg Stalker said...

AYU nya malam ni MENJAHIT tu!! o.O da bole bt bini da ni.haha

mmh heaven la kn rumet org tu yg sgt rumit tu xde. :D

iKhRam said...

dari zaman sekolah sampai la kat mktb.. paling pantang tidur tilam atas lantai....

tp bila rumate buat mcm tu..
telan geram dalm hati je la

safwanmahzin said...

http://thelazy-ism.blogspot.com/2011/10/ini-satu-pengakuan.html

adwa tgok ni

alif haris said...

kak pinjam penyapu .. hehehe

teha said...

wah ! rjin nyee adwa mnjht ! :)

cik sakdi said...

hahahah suke ye rumate kau tak ada. wakakakakak

Ihsan Arifin said...

motif sangat gambo haha

say to easy=) said...

girl talk:D
haha

nurfatiha blacky said...

alaa, rinduuu time dok matrikk. klu ujung minggu mcm ni la jadinya. hikhik

KhaiRin said...

oooo da lama wat keje ni yek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...